Montowałem samodzielnie.
Producent polski: Steinhof + dedykowana wiązka elektryczna
W poprzednim aucie miałem hak automatyczny a okazało się, że praktycznie cały czas jeżdżę z hakiem, więc tym razem wybrałem hak odkręcany za 1/3 ceny haka automatycznego..
Montaż nie wymaga żadnych przeróbek, nawierceń, etc.
Czas montażu (jeśli masz kanał) powinien spokojnie zamknąć się w dwóch godzinach.
Podłączenie gniazda za pomocą dedykowanej wiązki - jest wtyczka przelotowa do tylniego gniazda.
X.Picasso nie potrzebuje żadnych dodatkowych modułów do podłączenia haka.
Jeżeli masz z tyłu radar cofania, to przydał by się moduł go deaktywujący w momencie cofania z przyczepką/platformą rowerową (ja to olałem).
Po montażu jedziesz na stację diagnostyczną a następnie do Wydziału Komunikacji po wpis w dowodzie i wszystko.
Jeśli zdecydujesz się jednak na hak używany, to zwróć uwagę na to, że hak bezwzględnie musi posiadać przyczepioną trwale tabliczkę znamionową (bez niej nie zarejestrujesz haka).