Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Demontaż immobilajzera i alarmu  (Przeczytany 1040 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Adam Pałka

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 340
  • Skąd: Nisko
  • Posiadany samochód: XM 2,0i 1990 automat, z HA
  • Zainteresowania: języki obce - obecnie szlifuję fiński
  • Miejscowość: Nisko
Demontaż immobilajzera i alarmu
« dnia: Sierpień 15, 2011, 14:19:13 »
Witam wszystkich!
Chciałem zapytać, czy można usuwając immobilajzer (nie ten z klawiaturką, tylko jakiś taki na kluczyk) nie narobię jakiegoś bałaganu. Denerwuje mnie ten immobilajzer. Alarm też chciałem wywalić - raczej nie fabryczny.
Był XM 2,0i 1992 (???) HA

GS 1220 Club

Offline Andrzej Barzał

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 2 360
  • Skąd: Ostrów Mazowiecka
  • Posiadany samochód: CX, C4GP, C5
  • Zainteresowania: Cytrynki, elektronika samochodowa
  • Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
Re: Demontaż immobilajzera i alarmu
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 15, 2011, 16:38:49 »
Cytuj

Adam Pałka napisał:
Witam wszystkich!
Chciałem zapytać, czy można usuwając immobilajzer (nie ten z klawiaturką, tylko jakiś taki na kluczyk) nie narobię jakiegoś bałaganu. Denerwuje mnie ten immobilajzer. Alarm też chciałem wywalić - raczej nie fabryczny.


Ja pierwsze co robię po zakupie auta to usuwam wszystkie niefabryczne zabezpieczenia. Pożytku z nich żadnego a tylko potencjalne problemy.
A wracając do pytania, możesz śmiało usuwać ;)
Moja stajnia:
C4GP 2.0HDi, C5 V6FL, CX do zabawy
 Wcześniej kilka różnych Cytryn. W klubie od ponad 23 lat.
Na co dzień elektronika samochodowa, klucze i kluczyki.

Offline Adam Pałka

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 340
  • Skąd: Nisko
  • Posiadany samochód: XM 2,0i 1990 automat, z HA
  • Zainteresowania: języki obce - obecnie szlifuję fiński
  • Miejscowość: Nisko
Re: Demontaż immobilajzera i alarmu
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 23, 2011, 23:02:34 »
No i usunąłem; obyło się bez problemu.
Jest jednak ALE: mogę migać tylko długimi, ale się nie załączają. Nie wiem, czy był gdzieś opis przekaźników w bloku z bezpiecznikami, pali mi bezpiecznik od obrysówek, nie ma podświetlenia włączników, radia i zapalniczek.
Starałem się bardzo dokładnie wszystko robić, a tu masz...
Był XM 2,0i 1992 (???) HA

GS 1220 Club

Offline Marcin Markowski

  • Mistrz patelni złota wara
  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 3 520
  • Skąd: Wrocław | Czasami Skierniewice
  • Posiadany samochód: XM MKII, 1994, HA2, 3.0v6 12V - Azure Fury, Volvo V70 2003, 2.4 BiFuel CNG
  • Zainteresowania: Grafika komputerowa / Marketing / Volva
  • Miejscowość: Wrocław | Czasami Skierniewice
Re: Demontaż immobilajzera i alarmu
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 24, 2011, 09:50:31 »
O, tez bym chciał wiedzieć, w karetce non stop przepala bezpiecznik postojówek... -.-