Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Zapalona lampka pracy silnika (autodiagnostyka)  (Przeczytany 1174 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mariusz Kępiński

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 17
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picaso 1,8 , 16V kat.
Zapalona lampka pracy silnika (autodiagnostyka)
« dnia: Wrzesień 28, 2011, 12:41:37 »
Witam forumowiczów i mam pytanko......czy ktoś już w swoim XP przerabiał temat zapalonej lampki pracy silnika, wczoraj na trasie zapaliła mi się i ciagle teraz się pali, czy jest to coś poważniejszego czy nie przejmować się tym i nadal jeżdzić, czy podłączenie do kompa zdjagnozowałoby konkretny powód zapalenia jej? Za wszelkie sugestie z góry dziękuję.

Offline Leszek Lampart

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 664
  • Skąd: Rudna Mała
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picaso SX 1,6 16V 12.2005
  • Zainteresowania: sport, motoryzacja
  • Miejscowość: Rudna Mała
Re: Zapalona lampka pracy silnika (autodiagnostyka)
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 28, 2011, 12:52:32 »
Cytuj

Mariusz Kępiński napisał:
Witam forumowiczów i mam pytanko......czy ktoś już w swoim XP przerabiał temat zapalonej lampki pracy silnika, wczoraj na trasie zapaliła mi się i ciagle teraz się pali, czy jest to coś poważniejszego czy nie przejmować się tym i nadal jeżdzić, czy podłączenie do kompa zdjagnozowałoby konkretny powód zapalenia jej? Za wszelkie sugestie z góry dziękuję.

Wielu klubowiczów to przerabiało.
Poszukaj na forum, są wątki dotyczące tego problemu.
Dobrze jest zacząć od podłączenia po dobry komp - po rozszyfrowaniu błędu powinno się zawęzić pole poszukiwań, a tak pole jest naprawdę duże (świece, cewka, sonda lambda, katalizator, różne czujniki itp.)
Pozdrawiam! :-)  ;-)

Offline Dariusz Kuźniak

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 136
  • Posiadany samochód: c4 Picasso 1.6 e-hdi MCP 2012
Re: Zapalona lampka pracy silnika (autodiagnostyka)
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 28, 2011, 20:42:42 »
Kolego jak masz model po 2004 to masz przepustnice sterowaną elektronicznie. W moim przypadku to wszystkie kłopoty z ów kontrolką - czyszczenie na 95%. Te 5% to tak jak pisałwyżej kolega.