Damian Czuń napisał:
hmm jest to dla mnie ważne, możesz ustalić Emil w 100% ?
Na 100% odpowie Ci osoba, która posiada ELM i próbowała już coś takiego robić. Wg. mnie na 90% nie da się tym fejsem dać opcji wypalania FAP-a.
ELM 327 jest dobry, zeby:
1. Zobaczyc dlaczego pali Ci sie lampka "CHECK ENGINE" w aucie
2. Skasowac kontrolke "CHECK ENGINE" jak zatankujesz kiepskie paliwo
3. Usunac bledy z pamieci komputera jak sam naprawisz usterke
Co jeszcze robi ten intefejs? Przeczytaj koniecznie:
1. Czyta i kasuje bledy DTC we wszystkich samochodach z OBD2/EOBD
2. Obsluguje wszystkie protokoly komunikacji lacznie z szyna CAN
3. Wylacza lampke CHECK ENGINE
4. Czyta kody bledow ogolnych i charakterystycznych producenta oraz podaje
ich znaczenie (takze PO POLSKU)
5. Czyta kody bledow zarejestrowanych (CHECK ENGINE juz sie pali)
6. Czyta kody bledow oczekujacych (CHECK ENGINE jeszcze nie zapalony)
7. Czyta i kasuje zamrozone ramki, ktore ostrzegaja o problemach
8. Odczytuje nr VIN (w autach wyprodukowanych po 2002r.)
9. Sprawdza kiedy bledy i lampka CHECK byly ostatnio kasowane (w niektorych
autach)
10. Monitoruje parametry pracy silnika na zywo (LIVE DATA)
11. Mierzy mocy silnika (KM) (potrzebny platny program np.PCMSCAN)
12. Pomaga testowac auto, np. czas na setke (potrzebny platny program
np.PCMSCAN)
O FAPie cisza.