Witam.
Udało mi się trochę podiagnozować problemy z moją C5 mk1. Chodzi o silnik 2.0 136 km.A więc tak.
Po pewnym czasie jazdy autkiem wyskakuje antypolution.
Na kompie (zwykły pod obd nie lexia) wyskakuje błąd cewki zapłonowej. Cewka była wymieniana 3 razy na nową. Została zamieniona również z inną C5 (ten sam silnik itd) i w tamtym nie ma problemów z tą cewką, a po włożeniu tamtej do mnie wywala ten sam błąd.
Ktoś na forum peugeota podrzucił temat żeby sprawdzić BSM. Na bezpieczniku od cewki (15) podłączony miernik. Leciutko skacze tj. średnio między 13.8V do 14.3V ale w miarę utrzymuje się około 14.2V. Czasami spada do 12.8V (najczęściej zaraz po odpaleniu) a czasami rośnie do 14.6V .
Zdarzają się minimalne przerwy w pracy i przygasają w tedy też światła na chwilę (ksenon) i wtedy spada napięcie do około 12.3V. Najczęściej problem występuję po rozgrzaniu. Czy to będzie problem z BSM ?
Jakby ktoś mógł sprawdzić czy mam dobry BSM, mój VIN : VF7DCRFNC76124068 a BSM to : A5 9635259780 sagem