0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Piotr Wisniewski napisał:dzisiaj zdiolem czly zacisk, wyciscilem prowadnice i wymienilem tloczek,gumy w dobrym stanie. zastanawia mnie to ze praktycznie nie mam recznego i miekki pedal hamulca i moim skromnym zdaniem to hamuje tylko prawy przód a reszta tylko asystuje.
Paweł Malinowski napisał:CytujPiotr Wisniewski napisał:dzisiaj zdiolem czly zacisk, wyciscilem prowadnice i wymienilem tloczek,gumy w dobrym stanie. zastanawia mnie to ze praktycznie nie mam recznego i miekki pedal hamulca i moim skromnym zdaniem to hamuje tylko prawy przód a reszta tylko asystuje.Zacznij więc szukać przyczyny z tyłu. Nie masz ręcznego, bo pewnie samoregulator się zapiekł i nie "przesuwa szczęk do bębna" w wyniku czego dużo płynu idzie w tylne szczęki, aby docisnąć je do bębna, przez co masz miękki pedał i słabe hamulce. Poczytaj było o tym wiele razy na forum
Paweł Malinowski napisał:Skoro ręczny słaby to i hamulec właściwy będzie słabo dział. U mnie po wymianie tarcz i klocków z tylu różnica jest ogromna - lepszy nożny a ręczny bez porównania.
Krzysztof Trepka napisał:a takie pytanie jakie macie grubości tarcz z przodu ? i czy da się wymienić zwykłe na te wentylowane ?
Paweł Malinowski napisał:Linki polecam zdecydowanie oryginalne są droższe, ale o niebo lepsze. Zresztą nie wiem czy do 16v dostaniesz podróbki...Koło musisz odkręcić - nie zadawaj głupich pytań :|