Prawidłowy serwis tylnej belki, w razie konieczności profesjonalna naprawa z regulacją wysokości i żadne sprężyny nie są potrzebne.
Kilkukrotnie podczas naprawy belek świeżo sprowadzonych aut z zachodu demontowaliśmy takie wynalazki i wszystkie one były właśnie zamontowane w belkach wymagających regeneracji, a to dlatego że jak zużyte jest ułożyskowanie tylnej belki to zawieszenie nie pracuje prawidłowo, przysiada i wówczas rodzą się pomysły na takie wynalazki.
Co do zakupu raczej będzie ciężko bo to właśnie gdzieś tam na zachodzie funkcjonują takie zestawy "tuningowe" tylnej belki, u nas się z tym nie spotkałem.
Co do wpływu tego patentu na trwałość belki jest on żaden, zużycie belki to zużycie ułożyskowania wahaczy, te sprężyny ewentualnie odciążą trochę drążki skrętne, ale im to jest nie potrzebne, bo drążki skrętne w xsarach są bardzo trwałe.
Jedyny pozytywny efekt tych sprężyn to dla osób traktujących xsarę jako auto ciężarowe będzie ona mniej przysiadała pod obciążeniem, zwiększy się nośność auta ale co za tym idzie i pogorszy komfort jazdy przy pustym aucie.