Sprawdzamy dwa bezpieczniki: F24 (20A) i F29 (30A). Napięcie z F24 odpowiedzialne jest za zainicjowanie działania przekaźnika czasowego. Warunkiem jego wyzwolenia jest wciśnięcie przez operatora przycisku manetki. Wtedy F29 przekazuje prąd poprzez styk uruchomionego wcześniej przekaźnika czasowego do elementów wspólnych obwodu, tj.: jednego bieguna kontrolki, jednego bieguna grzejnika i ew. o ile są na wyposażeniu, to do pojedynczych biegunów grzejników lusterek bocznych. Powinniśmy w tym wspólnym punkcie zmierzyć napięcie +12V. Drugie bieguny wspomnianych elementów podłączone są do masy pojazdu. Jeżeli chcemy na szybko potwierdzić, że grzejnik i kontrolka są sprawne (najlepiej przy wyłączonej stacyjce, wyłączonej manetce), doprowadzić w to miejsce przez bezpiecznik 30A napięcie +12V z akumulatora. W razie braku reakcji poprawić styki (masy), zmierzyć rezystancje pojedynczych elementów. Do dzieła.