Witam!
Do spuszczania służy korek od spodu skrzyni. To dość duży torx, nie pamiętam jaki mumer. Wypływa około 3,3 litra. Wg instrukcji napełnianie odbywa się przez usunięty zawór odpowietrzający znajdujący się u góry skrzyni (koło wymiennika ciepła). Część należy wymienić na nową. Ja nie miałem części zamiennej, więc nalewałem w następujący sposób: dopasowany lejek włożony w ten odpowietrznik (oczywiście po sciągnięciu plastikowego dekielka), następnie do lejka nalać olej. Część oleju spływa lecz po chwili przestaje. Wówczas długim (ok. 20cm) cieńkim śrubokrętem włożonym w otwór odpowietrznika zwalniam zawór i wyciągam śrubokręt. Wpływa kolejna porcja oleju i tak w kółko. Procec czasochłonny, ale skuteczny. Warto jednak się zaopatrzyć w oryginalną część dostępną w ASO (numer 2268 17 - odpowietrznik 20,61 zł brutto, 2268 18 - pokrywka 5,12 zł). Czas oczekiwania około 3 tygodni - dlatego radziłem sobie bez
Sprawdzanie poziomu tylko za pomocą leksji (potrzebne dokładne określenie temperatury oleju). Opis w załączniku. Problemem jest dostęp do korka, którym ma wypływać olej. Najbardziej wadzi katalizator tylny i płyta pod silnikiem. Korek także na TORX ale mniejszy niż pprzedni, konieczna grzechotka. Ja w czasie kontroli, obłożyłem katalizator i rurę grubym materiałem bo podczas tej operacji ręka dotyka tych części, a żeby olej osiągnął 60st to silnik musi długo pracować
W razie pytań służę pomocą. Operację przeprowadzałem w kwietniu i planuje ponownie chyba w lipcu. W skrzyni jest prawie 8 litrów oleju, więc żeby statyczną metodą odświeżyć cały olej takie 3-litrowe wymiany trzeba powtórzyć kilka razy
Pozdrawiam, Adam.