Nie wiem czy dobrze określiłem tamtą naprawę jako regenerację. Miałem wywaloną uszczelkę pod głowicą, co okazało się dopiero po tym jak po zakupie zrobiłem kompletny rozrząd, oleje, itp. Wtedy oprócz wymiany samej uszczelki była planowana głowica oraz powymieniane wszelkie uszczelniacze i wszystko co można było zrobić profilaktycznie przy okazji nastawiając się na długą eksploatację. Nie wiem czy to się określa jako regenerację. Jeżeli nie, to przepraszam za wprowadzenie w błąd. Tak naprawdę nigdy do tej pory nie miałem do czynienia z problemami od strony mechaniki silnika w C5.
Dodam jeszcze, że zauważyłem znacznie szybsze nagrzewanie się cieczy niż w poprzednim egzemplarzu. Chłodnica jest gorąca, a skutki zbyt wysokiej temperatury czuć w działaniu skrzyni biegów, więc to nie jest raczej błędne wskazanie. Martwi mnie to, że wentylator chłodnicy nie włącza wysokich obrotów przy takiej temperaturze. Może jednak termostat? Ciężko się do niego dostać? Czy wymiana jest kłopotliwa?