1. Zaczynasz od odkręcenia piór wycieraczek - klucz 10-tka najlepiej nasadowy z rączką z grzechotką.
2. Potem zdejmujesz plastikową pokrywę rynienki z przewodami - na zdjęciu oznaczona czerwoną linią - trzyma się na dość wielu zatrzaskach zarówno od strony silnika jak i od trony szyby (tam jest ich mniej niż od przodu) - musisz je delikatnie odpinać po kolei aż zdejmiesz tę pokrywę.
3. Zielonymi kropkami oznaczyłem (z pamięci) położenie bolców, który wystają z każdego z 2 elementów podszybia i wchodzą w jakiś otwór czy to w karoserii czy w innym plastiku.
Zacznij od odpinania podszybia lewego czyli od strony kierowcy, bo ono na środku nachodzi na prawe.
Skrajne kropki z lewej i prawej (wyglądają jakby wskazywały coś na masce) tak naprawdę wskazują połączenie 2 części podszybia z plastikowymi listwami na każdym z boków przedniej szyby. Podszybia wchodzą tam w te listwy również przy pomocy bolców - trzeba podszybia lekko poderwać do góry i wyskoczą.
Akurat dzisiaj wymieniałem mechanizm wycieraczek więc w miarę pamiętam jak to szło. Generalnie robota bardzo prosta. Jedyne co możesz uszkodzić to zatrzaski tej pokrywy rynienki z kablami - na pewno jakieś Ci się wyłamią, ale bez stresu, jest ich tam tyle, że strata kilku nie wpłynie negatywnie na trzymanie się tej pokrywy
Do dzieła! Daj znać jak Ci poszło
P.S. W HDI-ku może być inaczej skonstruowana ta rynienka z kablami - teraz doczytałem jaki masz silnik. Instrukcję robiłem na podstawie benzynowego 1.6 16V.