Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [MkIII] obniżenie zawieszenia z przodu po wyłączeniu zapłonu  (Przeczytany 48125 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

dziara

  • Gość
Odp: Re: [MkIII] obniżenie zawieszenia z przodu po wyłączeniu zapłonu
« Odpowiedź #75 dnia: Luty 24, 2017, 10:56:02 »
Proszę przeczytać dokładnie pierwszy post. Opuszczenie przodu po wyłączeniu zapłonu jest akurat prawidłowym objawem. Jego brak to problem.
Czyli jak się nie opuszcza po zgaszeniu to nie jest OK? U mnie czasem tylko sie opuszcza, czasem nie? Co z tym fantem zrobic..?

Offline Marc Waldemar

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 248
  • Skąd: Krakow
  • Posiadany samochód: C5 X7 2009 Exclusive Tourer 2.0 HDI
  • Miejscowość: Krakow
Odp: Re: [MkIII] obniżenie zawieszenia z przodu po wyłączeniu zapłonu
« Odpowiedź #76 dnia: Luty 24, 2017, 12:02:05 »
Proszę przeczytać dokładnie pierwszy post. Opuszczenie przodu po wyłączeniu zapłonu jest akurat prawidłowym objawem. Jego brak to problem.
Czyli jak się nie opuszcza po zgaszeniu to nie jest OK? U mnie czasem tylko sie opuszcza, czasem nie? Co z tym fantem zrobic..?
tzw. pozycja parkingowa w X7 działa tylko na przód, została wprowadzona ze względów estetycznych miała na celu wyeliminowanie ewentualnego wpływu wysokiej temp LDS na pozycję auta. W C6 pozycja parkingowa działa na 2 osie. Nie pamiętam ale pozycja powinna być wykonana po 3 sek od wyłączenia silnika bądź po 1sek od otwarcia drzwi po wcześniejszym wyjęciu kluczyka w każdym razie coś w tym stylu. Obserwuj gdzie pod jakim kątem parkujesz, czy przed zgaszeniem jest w pozycji normal żeby miał z czego spuścić, są widełki nie pamiętam jakie ale chodzi o różnicę wysokości między osiami jeżeli jest mniejsza od (nie pamiętam czy 4-8mm) nie ma korekcji wysokości... kiedyś sam obserwowałem zachowanie po wjeżdzie do garażu czasami pomiar wysokości był różny, okazało się że łącznik miał luz około 2 mm po prostu wytarł się plastyk w główce, więc odczyt przez kalkulator był jaki był.

dziara

  • Gość
Odp: [MkIII] obniżenie zawieszenia z przodu po wyłączeniu zapłonu
« Odpowiedź #77 dnia: Luty 24, 2017, 12:12:11 »
Parkuję w garażu na płaskim...ale poobserwuję zachowanie tej Cytryny bardzo uważnie..
Tylko jak się tak człowiek naczyta, że pompa nie powinna chodzić po wyłączeniu auta bo się popsuje, że powinien się opuszczać, że to i owo...to zaczyna się denerwować....A może mi się coś pie...i a ja żyję w nieświadomości ;) . Ło... matko.....