Irku,nie widziałam na własne oczy więc nie wiem czy w XP jest podobnie jak w C5 z przodu.Zakładam,że tak i takie czyszczenie jak opisane w tym wątku pomoże przy małym zastaniu/korozji/braku smaru.Ja w C5 jak wiesz problem częsty bo ręczny z przodu i musi sobie radzić z częstymi wysokimi temperaturami. Zacisk rozbierz(kupując wcześniej reperaturkę),wymonuj regulator(pewnie jest podobnie jak w c5)i wyczyść drobnym papierkiem ściernym oś(pod dzwigienką)i otwór w zacisku w którym jest osadzona.Następnie nasmaruj,złóż i bedzie działać.Ja w c5 miałam z tym niezłą "panikę" bo po naprawie problem szybko wróćił. Jak sie okazało z winy mechanika.Nie założył nowej uszczelki pod dżwigienke linki,do tego zastosował smar grafitowy,który nie jest odporny na aż takie temp. Użyj smaru specjalnego do hamulców,Taki bezbarwny,w porównaniu do zwykłych jest drogi więc mechanicy(druciarze!)go nie kupuja.Tubka ok 15-25g kosztuje 8-20zł(zależnie od firmy.wielkości)spokojnie starcza na montaz kilku zacisków.Mając zaplecze narzędziowe i pomoc do odpowietrzenia powinienes Sobie poradzić. Reperaturka ok 20zł+10 smar==10 płyn ham.+1-2 godz(zaleznie od warunków)zabawy.Wymiana zacisku to ostatecznośc.