Dzięki Darek, ale jak pisałem po regeneracji były testy Le..sją i rozpoznaje pozycję "0" - Auto jako "nie ważne" ale ją widzi, tylko nie wiem w dalszym ciągu dlaczego zapala od razu światła pozycyjne. To niby tak powszechna usterka a tak mało wypowiedzi, napiszcie chociaż czy mieliście podobnie i po wymianie COM2000 to ustąpiło bo nie wiem co mam kupić czy COM'a czy BSI
Ach miałem napisać o tempomacie - czyszczenie pomogło już tak nie zrywa, ale niestety z drogowymi się coś skiepściło po około 3s od zapalenia same gasną czyli wróciło to co było kiedyś. Pewnie jednak muszę wymienić tego COM'a, zaczynam szukać odpowiedniego egzemplarza, tylko znowu mam zagwozdkę - Lek..sja mówi że to EATON a jak go miałem w łapkach to wyraźnie był oznaczony DEPPHI i jak to rozumieć? Może to jest też jakiś powód problemów, czy ktoś wie czy te przełączniki zespolone są identyczne co do budowy jeśli producenci się różnią?
PS.
No to Panowie, jest tak, zakupiłem na alledrogo przełacznik zespolony dokładnie o takim numerze jak mój tylko ciutek młodszy i jestem po jego wymianie, poza moim zdaniem jego lepszym działaniem jeśli chodzi o prace manetek to nic się nie zmieniło tzn. dalej jest ten sam błąd nieodpowiedniości sterowania oświetleniem i objawy bez zmian w pozycji klucza zapłon świecą się pozycyjne a na manetce "0" i po odpaleniu silnika pomimo deaktywacji skandynawskich dalej się same zapalają światła mijania. ZONK, albo ten przełącznik po wymianie ma tą samą usterkę albo jest coś nie tak bo pomimo jego wymiany jak w Lex..ii wejdę w kalkulator COM2000 i jego identyfikację dalej się nic nie zmieniło pokazuje mi że mam przełącznik EATON 96404.... a mam fizycznie DELPHI 96477537XT. Byłem pogadać w ASO Lubin z Panem Zdzichem żeby coś podpowiedział i dowiedziałem się tyle że ten typ tak ma i szkoda sobie głowę zawracać bo wymiana COM'a a potem BSI nie koniecznie może pomóc. Na razie wstrzymuję dalsze poszukiwania, no chyba, że w końcu ktoś coś doradzi. Na razie mnie nie stać na kolejną wymianę przełącznika. Jak się dogadam z ASO to może na próbę założą mi nowy oryginalny i sprawdzę czy to pomoże i będę szukał używanego aż w końcu trafię. Za podpięcie w ASO pod kompa standard 150,- to prawie tyle co dałem za przełącznik. Na chwilę obecną mam trochę inne potrzebniejsze wydatki do C5 czujnik ciśnienia dolotowego, tarcze i klocki z tyłu i może łożyska wahaczy tył to się okaże, więc zabieram się za to co pilne. Wątku nie zamykam, może się ktoś jeszcze wypowie z konkretnym pomysłem co może być nie tak.