Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Uszczelka pod głowicą  (Przeczytany 3157 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Robert Mulewicz

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 800
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Nissan Terrano 3.0, C4 1,6HDI coupe Były:MG TF 1.8 16v ,XM V6 Zender,Saxo VTS, Renault Laguna GT 2.0 16v. CX25TRD Turbo II 1987 oraz wiele innych citroenów
  • Zainteresowania: szerokie
  • Miejscowość: Kraków
Uszczelka pod głowicą
« dnia: Lipiec 24, 2015, 20:59:18 »
Pragnę się "pochwalić" że w końcu dopadło mnie to co większość użytkowników starych V-szóstek.Uszczelka.W związku z tym powracam do 12 zaworów.24 zaworówki nie będę mile wspominał bo przez te lata były z nią tylko kłopoty.Zakupiłem już dawcę od jednego z klubowiczów któremu puściły nerwy z powodu kłopotów z diravi........Zakończył przygodę z XM-ami.Poddał się.
2,5 td-najgorszy parch wśród XM-ów

Offline Michał Głodek

  • Administrator Globalny
  • ******
  • Wiadomości: 1 043
  • Skąd: Rzeszów / Kraków
  • Posiadany samochód: XM 2.9 BVA
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: Uszczelka pod głowicą
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 27, 2015, 19:36:38 »
Co robisz z 24v? :)
-XM 2.9 V6 BVA 1999
były:
-C5 1.6 HDi 2005
- C5 2.9 V6 BVA 2009
- C5 2.0 HPi 2001
- Berlingo 2.0 HDi 2003
- XM 2.0 TCT 1995 Miss you :(
- Xsara 1.9 TurboD 1998

Offline Robert Mulewicz

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 800
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Nissan Terrano 3.0, C4 1,6HDI coupe Były:MG TF 1.8 16v ,XM V6 Zender,Saxo VTS, Renault Laguna GT 2.0 16v. CX25TRD Turbo II 1987 oraz wiele innych citroenów
  • Zainteresowania: szerokie
  • Miejscowość: Kraków
Odp: Uszczelka pod głowicą
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 28, 2015, 22:13:03 »
Zmagazynuję  ;D Żal zezłomować bo ma moc i fajnie jezdzi.A jak będzie chętny to mogę sprzedać  ;)
2,5 td-najgorszy parch wśród XM-ów

Offline Robert Mulewicz

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 800
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Nissan Terrano 3.0, C4 1,6HDI coupe Były:MG TF 1.8 16v ,XM V6 Zender,Saxo VTS, Renault Laguna GT 2.0 16v. CX25TRD Turbo II 1987 oraz wiele innych citroenów
  • Zainteresowania: szerokie
  • Miejscowość: Kraków
Odp: Uszczelka pod głowicą
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 28, 2015, 22:18:14 »
Jak kupca nie będzie to kiedyś jak czas pozwoli to zrobię tę uszczelkę.Jednak to kosztowna impreza bo wtedy to oprócz głowic pasowałoby przeglądnąć rozrząd i ogólnie ogarnąć simeringi i inne uszczelnienia.Dlatego wymieniam na 12v.Kupiłem całe auto za ......tysiaka więc poniżej w/w kosztów
2,5 td-najgorszy parch wśród XM-ów

Offline Michał Głodek

  • Administrator Globalny
  • ******
  • Wiadomości: 1 043
  • Skąd: Rzeszów / Kraków
  • Posiadany samochód: XM 2.9 BVA
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: Uszczelka pod głowicą
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 30, 2015, 01:52:29 »
Hmmmmmm :D
-XM 2.9 V6 BVA 1999
były:
-C5 1.6 HDi 2005
- C5 2.9 V6 BVA 2009
- C5 2.0 HPi 2001
- Berlingo 2.0 HDi 2003
- XM 2.0 TCT 1995 Miss you :(
- Xsara 1.9 TurboD 1998

Offline Jacek Konopka

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 507
  • Skąd: katowice
  • Posiadany samochód: XM ES9J4/2000 C5 ES9J4S/2005
  • Zainteresowania: balet
  • Miejscowość: katowice
Odp: Uszczelka pod głowicą
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 06, 2015, 21:23:41 »
Dziwi mnie ten "downgrade"?
miałem 3szt 12V- nie wiem czy chciałbym wrócić? (owszem, były "lekko zajechane")
Jedyne co wzbudza pozytywne emocje, to diravi - mimo że kapryśne i ciśnieniożerne :)
Silnik ES9J4 można kupić za kilkaset zł.
Sam doświadczyłem konieczności wymiany, zatem wiem co mówię.
Moje XM-y TO NIE SKARBONKI ! - ze skarbonki czasem da się coś wyjąć .... skłamałem - sprzedałem XMa za 600zł, uprzednio opłacając OC za 500 :)

Offline Robert Mulewicz

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 800
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Nissan Terrano 3.0, C4 1,6HDI coupe Były:MG TF 1.8 16v ,XM V6 Zender,Saxo VTS, Renault Laguna GT 2.0 16v. CX25TRD Turbo II 1987 oraz wiele innych citroenów
  • Zainteresowania: szerokie
  • Miejscowość: Kraków
Odp: Uszczelka pod głowicą
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 07, 2015, 21:19:48 »
Czyżbyś nie doczytał??Ja nie miałem esj-a tylko zpj4.Za dużo przeróbek.Zwłaszcza elektrycznych.Ja za 1000zł kupiłem CAŁE auto.Wziąłem z niego motor (chodzi jak zegarek bo na prawdę nie widział gazu)a resztę mam na części zamienne.Złom sprzedam za 500 zł.Plus inne częsci.Np.komplet spojlerów ZENDERA.Już mi się zwróci.
2,5 td-najgorszy parch wśród XM-ów

Offline Jacek Konopka

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 507
  • Skąd: katowice
  • Posiadany samochód: XM ES9J4/2000 C5 ES9J4S/2005
  • Zainteresowania: balet
  • Miejscowość: katowice
Odp: Uszczelka pod głowicą
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 07, 2015, 21:37:10 »
Racja, przeoczyłem/ zapomniałem że były jeszcze inne silniki :)
Tym bardziej dziwi mnie przesiadka z 200 na 167 hp?

Założyłem, że jak kupiłeś kompletną brykę, to będziesz przekładał wszystko jak leci (komputery, wiązki, pompy itp )

Że się wróciło - gratuluję! Jedyna osoba która nie straciła na XM-mie :)
Moje XM-y TO NIE SKARBONKI ! - ze skarbonki czasem da się coś wyjąć .... skłamałem - sprzedałem XMa za 600zł, uprzednio opłacając OC za 500 :)