Jak mocno cieknie? Te przewody najczęściej pękają, wywalając cały płyn w dość krótkim czasie, a o podniesieniu samochodu na najwyższą wysokość nie ma mowy. Po wymontowaniu sprawdź go przede wszystkim w miejscach mocowania - takie metalowe kołnierze z gumą w środku, szukaj przetarć, pęknięć itp.
Nie wiem, którą masz wersje konżektora, ale jeśli masz wersję z gumową uszczelką, i stamtąd cieknie, to sprawdź też ją - siedzi w gnieździe przewodu. Jeśli masz nowszą wersję, to uszczelnienie będzie takie, jak przy pompie, czyli metal-metal (tak przynajmniej jest w Xantii).
Wybij też sobie z głowy założenie tam przewodu miedzianego - rozerwie go w niedługim czasie. Wymiana tylko na stalowy (pewnie tylko używka), lub dorobienie przewodu metalowo-gumowego w zakładzie hydrauliki siłowej. Ja za taki dorobiony przewód + redukcje płaciłem 100 złotych, ale to było do XM-a 2.1TD z pompą jednosekcyjną.