Mam pytanie o dokumentację techniczną z płatnej części service.citroen.com.
Nie mam płatnego dostępu i nie chciałbym płacić, jeśli nie znajdę tego, co potrzebuję w czasie jednej godziny. Dłuższy czas temu dostałem następujące dokumenty i schematy hydro w X7:
D4EA01GXP0 Schemat blokowy : Zawieszenie hydrauliczne (Silnik 4 cylindrowy)
D4EA01GWP0 Schemat blokowy : Zawieszenie hydrauliczne (Silnik ES9)
D4EA01GYP0 Schemat blokowy : Zawieszenie hydrauliczne (Silnik DT17)
D4EA01KUP0 Działanie : Zawieszenie hydroaktywne 3+
Wynika z nich, że silniki ES9 i DT17 (i DT20) różnią się tak naprawdę tylko zmienną siłą wspomagania kierownicy i tę funkcję realizują osobne czujniki wysokości kół. Ponieważ kalkulator pilnuje skoku kół i bierze je pod uwagę w ustalaniu trybu pracy, przypuszczalnie jest to potrzebne tylko do ewentualnej korekty pracy i zawieszenie tak naprawdę niczym się nie różni w swojej pracy (nie ma AMVAR, więc nie może być tak komfortowe, jak w C6).
Jednak jest jeszcze coś. Z dekodowanych nrów VIN wynika, że niektóre samochody mają zmienną siłę wspomagania z silnikiem 4-cylindrowym.
Chodzi tu o niektóre DW12BTED4 (które mają dokładnie te same czujniki, co zwykłe czterocylindrowe).
Chodzi jednak także o wszystkie DW12C i nowe DW10FC i D, które mają osobne czujniki wysokości na obydwu kołach tylnej osi i dodatkowy czujnik na jednym kole z przodu (wygląda, jakby to był czujnik zintegrowany z komputerem i drugi czujnik na jednym z kół).
Mam prośbę do tych, którzy mają dostęp do dokumentacji płatnej. Czy nie ma tam schematu blokowego zawieszenia dla wersji między standardową a V6 i czy jest to jeden dokument, czy są dwa osobne (jak to jest realizowane w DW12BTED4, które nie ma osobnych czujników)?
Dokumentacja ma wspólną część nazwy. Co jest pod D4EA01GZP0, D4EA01HAP0, D4EA01GVP0, D4EA01GUP0, itp.?