Witam,
Na forum znajduje się już kilka wątków o zapowietrzaniu układu paliwowego z cennymi uwagami. Po ich przeczytaniu mam wątpliwości czy rozumiem jak działa układ paliwowy, stąd niniejszy wątek.
Jaki jest prawidłowy poziom paliwa w punkcie 1 (załącznik xsara-układ_paliwowy.jpg)? U mnie wygląda to tak jak w załączniku xsara-filtr-pompka-sm.jpg. Dodatkowo jeżeli pod pompuję parokrotnie, czyli jak rozumiem będę zasysał paliwo ze zbiornika, to poziom paliwa w punkcie 1 zacznie się obniżać (wtłaczam paliwo do pompy paliwa). Po zaprzestaniu pompowania poziom w punkcie 1 podnosi się i dodatkowo potrafią pojawić się bąble powietrza. O ile dobrze rozumiem, w tym przypadku mam do czynienia z nieszczelnością po stronie pompy (co na podstawie innych wątków oprócz samej pompy może oznaczać: elektrozawór pompy, zawór kąta wtrysku, czy listwę wtryskową).
Czy dobrze rozumiem?
Pozdrawiam,
Marcin