Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [MkII] "Brake Pads Worn".  (Przeczytany 1941 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kamil Janus

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 333
  • Skąd: Jaworzno
  • Posiadany samochód: C5 1,8 16V '05; Ka 1,3 '02
  • Miejscowość: Jaworzno
[MkII] "Brake Pads Worn".
« dnia: Grudzień 05, 2016, 09:41:08 »
Pojawił się dzisiaj, przy większym mrozie. Czy to może oznaczać, że temperatura miała wpływ, czy czujnik, albo klocki do wymiany?
Jest:
       C5 1,8 16V 2005 MkII
       C2 1,1 2006
Był:
       Ford Ka 1,3 2000
       Ford KA 1,3 2002
       AX 1,0 1995 MkII
       C5 1,8 16V 2004 Mk I
       ZX Break 1,6i 1997 Mk II
       AX 1,0 1991 Mk II
       PF 126p 1993

Offline Rafał Sapieszko

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 167
  • Skąd: Kostrzyn nad Odrą
  • Posiadany samochód: C4 Grand Picasso 2.0i 16v MCP Exclusive
  • Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą
Odp: [MkII] "Brake Pads Worn".
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 05, 2016, 11:18:03 »
Klocki na 99%
Miałem identycznie. Po zdjęciu przednich kół klocki zewnętrze były grube, klocki wewnętrzne brak.
Wymieniałem samemu, żadna filozofia a zdolności do mechanicznych rzeczy za bardzo nie mam :-)
Trzeba tylko pamiętać że zaciski się wkręca a nie wciska ;-)
Był: Fiat Brava SX 1996 1.4 nitro-LPG 55Kw
Był: Ford Focus ghia Mk1 2000 2.0 nitro-LPG 96Kw
Był: Citroen C5 exclusive Mk2 break 2004  2.0 HDI 100Kw
Jest: Citroen C4 Grand Picasso 2.0i Exclusive MCP LPG
oraz: DS3 1.4 vti LPG :-)

Offline Jakub Molczyk

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 96
  • Posiadany samochód: C5 1,8 125km 2007
Odp: [MkII] "Brake Pads Worn".
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 05, 2016, 21:59:27 »
U mnie mam prawdopodobnie przytarty przewód i łapię masę przy dużej wilgotności. Jak jest sucho wszystko ok. Sprawdz przewody do czujników

Offline Kamil Janus

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 333
  • Skąd: Jaworzno
  • Posiadany samochód: C5 1,8 16V '05; Ka 1,3 '02
  • Miejscowość: Jaworzno
Odp: [MkII] "Brake Pads Worn".
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 06, 2016, 09:36:13 »
A gdzie szukać tych przewodów? :)
Idzie to pikanie w ogóle jakoś wyłączyć?
Jest:
       C5 1,8 16V 2005 MkII
       C2 1,1 2006
Był:
       Ford Ka 1,3 2000
       Ford KA 1,3 2002
       AX 1,0 1995 MkII
       C5 1,8 16V 2004 Mk I
       ZX Break 1,6i 1997 Mk II
       AX 1,0 1991 Mk II
       PF 126p 1993

Offline Rafał Sapieszko

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 167
  • Skąd: Kostrzyn nad Odrą
  • Posiadany samochód: C4 Grand Picasso 2.0i 16v MCP Exclusive
  • Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą
Odp: [MkII] "Brake Pads Worn".
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 06, 2016, 11:45:52 »
Ja wam radzę dajcie auto na podnośnik, zdejmijcie przednie koło i sprawdźcie owe klocki hamulcowe od wewnętrznej strony. To jest wasze i innych bezpieczeństwo na drodze. Jak się okaże że jednak są w porządku klocki to wtedy myślcie o kabelku.
Był: Fiat Brava SX 1996 1.4 nitro-LPG 55Kw
Był: Ford Focus ghia Mk1 2000 2.0 nitro-LPG 96Kw
Był: Citroen C5 exclusive Mk2 break 2004  2.0 HDI 100Kw
Jest: Citroen C4 Grand Picasso 2.0i Exclusive MCP LPG
oraz: DS3 1.4 vti LPG :-)

Offline Emil Uzunow

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 3 416
  • Skąd: Pruszków
  • Posiadany samochód: C5 MkII Break 2.2 BiTurbo BVA 2007 r. Exclusive
  • Zainteresowania: Od cytryny po ryby
  • Miejscowość: Pruszków
Odp: [MkII] "Brake Pads Worn".
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 06, 2016, 12:02:13 »
A gdzie szukać tych przewodów? :)
Idzie to pikanie w ogóle jakoś wyłączyć?

Wyrwij kabel, to przestanie piszczeć.........