Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [MkII] 2005 => problem z Hydro  (Przeczytany 2990 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Maciej Wilhelm

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 4
  • Skąd: Żnin
  • Posiadany samochód: C5 BREAK
  • Miejscowość: Żnin
[MkII] 2005 => problem z Hydro
« dnia: Grudzień 09, 2016, 14:11:55 »
Witam,

Niestety dopadł mnie problem z Hydro - po odpaleniu auto jest w pozycji minimalnej.
Nie reaguje na podwyższanie - choć na wyświetlaczu pokazuje, że chce to zrobić ale...nic.
Po ruszeniu wyskakuje SERVICE i pokazuje komunikat: Suspension faulty: max speed 90km/h.

Sczytaliśmy u mechanika błędy z komputera i pojawiły się następujące:

- Błąd nieokreśłony E118
- Połączenie czujnika kąta skrętu kierownicy D205 => to chyba akurat wiem o co chodzi ;-)
- Komunikacja z BSI/VAN D118
- Czujnik wysokości nadwozia tył 5146
- Czujnik wysokości nadwozia przód 5141

Prośba: czy możecie pomóc co oznaczają kody błędów i .... generalnie co robić dalej tak by mechanik wiedział od czego zacząć.
Z góry dziękuję za pomoc!



Offline GRZEGORZ LEUS

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 2
  • Skąd: szczecin
  • Posiadany samochód: c5
  • Miejscowość: szczecin
Odp: [MkII] 2005 => problem z Hydro
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 09, 2016, 15:13:42 »
Ja miałem coś takiego na urlopie ale tylko z tyłem. Zacząłem podnosić lewarkiem i zaskoczył. Sam się wypoziomował.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


Offline tomasz jakubczak

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 657
  • Skąd: olsztyn
  • Posiadany samochód: , c5 2.2hdi 2002 , c8 2,2 hdi 2004.jumper 2,8 hdi 2006. kiedyś 406 hdi 2.0 pez fap,jumpy 1,9D 1999
  • Zainteresowania: stare motocykle marki horex. F1
  • Miejscowość: olsztyn
Odp: [MkII] 2005 => problem z Hydro
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 09, 2016, 15:16:51 »
Sprawdzić bezpieczniki w bsm, trzeba je wyciągnąć żeby je zobaczyć

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2016, 16:51:55 wysłana przez tomasz jakubczak »

Offline Irek Bommersbach

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 029
  • Skąd: Sosnowiec
  • Posiadany samochód: C crosser 2010, 2.2hdi
  • Miejscowość: Sosnowiec
Odp: [MkII] 2005 => problem z Hydro
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 09, 2016, 15:58:38 »
Witam,

Niestety dopadł mnie problem z Hydro - po odpaleniu auto jest w pozycji minimalnej.
Nie reaguje na podwyższanie - choć na wyświetlaczu pokazuje, że chce to zrobić ale...nic.
Po ruszeniu wyskakuje SERVICE i pokazuje komunikat: Suspension faulty: max speed 90km/h.

Sczytaliśmy u mechanika błędy z komputera i pojawiły się następujące:

- Błąd nieokreśłony E118
- Połączenie czujnika kąta skrętu kierownicy D205 => to chyba akurat wiem o co chodzi ;-)
- Komunikacja z BSI/VAN D118
- Czujnik wysokości nadwozia tył 5146
- Czujnik wysokości nadwozia przód 5141

Prośba: czy możecie pomóc co oznaczają kody błędów i .... generalnie co robić dalej tak by mechanik wiedział od czego zacząć.
Z góry dziękuję za pomoc!




Acha, to spoko mechanik jeżeli ty masz mu podpowiedzieć od czego ma zacząć....
lepiej go zmień na innego.

Offline Maciej Wilhelm

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 4
  • Skąd: Żnin
  • Posiadany samochód: C5 BREAK
  • Miejscowość: Żnin
Odp: [MkII] 2005 => problem z Hydro
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 13, 2016, 15:16:02 »
Bezpieczniki sprawdzone i są ok, poziom płynu w hydro też OK - nie wyciekł.
Niestety nie słychać również by pracowała pompa od hydro ???

Co do mechanika to nie polemizuję bo nie o to pytam  :-\

Offline tomasz jakubczak

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 657
  • Skąd: olsztyn
  • Posiadany samochód: , c5 2.2hdi 2002 , c8 2,2 hdi 2004.jumper 2,8 hdi 2006. kiedyś 406 hdi 2.0 pez fap,jumpy 1,9D 1999
  • Zainteresowania: stare motocykle marki horex. F1
  • Miejscowość: olsztyn
Odp: [MkII] 2005 => problem z Hydro
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 13, 2016, 19:00:44 »
Dziwne jak kończy się silnik na pompie to pali zabezpieczenie 40 A
Ja zmieniłem cała pompę z silnikiem, 2 godz i po robocie

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka


Offline Piotr Osiński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 182
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 MKI 2002 2.0HDI
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: [MkII] 2005 => problem z Hydro
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 14, 2016, 01:11:34 »
Bezpieczniki sprawdzone i są ok, poziom płynu w hydro też OK - nie wyciekł.

Sprawdzałeś te duże bezpieczniki w komorze silnika schowane pod tymi małymi?
Lexia, VCDS, MPPS

Offline Maciej Wilhelm

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 4
  • Skąd: Żnin
  • Posiadany samochód: C5 BREAK
  • Miejscowość: Żnin
Odp: [MkII] 2005 => problem z Hydro
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 14, 2016, 13:51:41 »
Duże bezpieczniki sprawdzone i są ok  :-[
Pompa sprawdzona na krótko - nie działa  :( :( :( => czy to może być kwestia szczotek?
Czy by ją wyciągnąć trzeba ściągać zderzak?

Offline Jacek kŁYS

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 177
  • Skąd: Pabianice
  • Posiadany samochód: C5 Break 2.0hdi BVA 06r
  • Miejscowość: Pabianice
Odp: [MkII] 2005 => problem z Hydro
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 14, 2016, 14:34:43 »
Nie trzeba dostęp jest z góry

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka


Offline tomasz jakubczak

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 657
  • Skąd: olsztyn
  • Posiadany samochód: , c5 2.2hdi 2002 , c8 2,2 hdi 2004.jumper 2,8 hdi 2006. kiedyś 406 hdi 2.0 pez fap,jumpy 1,9D 1999
  • Zainteresowania: stare motocykle marki horex. F1
  • Miejscowość: olsztyn
Odp: [MkII] 2005 => problem z Hydro
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 14, 2016, 16:16:52 »
Ja wyciągnąłem całą pompę przez otwór po leflektorze..

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka


Offline Michał Nowakowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 444
  • Skąd: Tarnów
  • Posiadany samochód: Kiedyś C5 (X7) Tourer 2.0 hdi AM6, teraz Mondek Mk5 Titanium PowerShift 2.0 tdci 180PS
  • Zainteresowania: podróże, dobra kuchnia, dobre wina...
  • Miejscowość: Tarnów
Odp: [MkII] 2005 => problem z Hydro
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 14, 2016, 17:48:53 »
Co to leflektor ?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
FAP out, EGR off, POWER up :)

Offline tomasz jakubczak

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 657
  • Skąd: olsztyn
  • Posiadany samochód: , c5 2.2hdi 2002 , c8 2,2 hdi 2004.jumper 2,8 hdi 2006. kiedyś 406 hdi 2.0 pez fap,jumpy 1,9D 1999
  • Zainteresowania: stare motocykle marki horex. F1
  • Miejscowość: olsztyn
Odp: [MkII] 2005 => problem z Hydro
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 16, 2016, 17:06:00 »
Taka lampka z przodu auta.. ;-)

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka


Offline Bartłomiej Trocha

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 757
  • Skąd: Koszecin slaskie
  • Posiadany samochód: C5 I 2.2 hdi 204KM
  • Zainteresowania: Mechanika elektronika programowanie sterownikow
  • Miejscowość: Koszecin slaskie
Odp: [MkII] 2005 => problem z Hydro
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 16, 2016, 21:03:45 »
Puknij w pompe moze sie szczotki przywiesily
Car DNA programowanie ecu, mechanika, elektronika

Offline Maciej Wilhelm

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 4
  • Skąd: Żnin
  • Posiadany samochód: C5 BREAK
  • Miejscowość: Żnin
Odp: [MkII] 2005 => problem z Hydro
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 21, 2016, 16:18:48 »
Temat opanowany.
Zabrudziły się szczotki od pompy hydro - pukanie nie pomogło.
Po wyczyszczeniu zawieszenie dostało nowego życia  ;D
Aż żal, że nie stało się to jakiś rok temu a dopiero teraz kiedy chcę akurat sprzedać to auto  :o