Najprostszy przekaźnik ma zwykle 4 nóżki. Dwie na duży prąd. One przekazują prąd z akumulatora do świec. Dwie sterujące. Jedna ma zwykle podane na stałe napięcie lub masę. A druga to sterowanie, zwykle wszystko jedno która to która. Są też przekaźniki z układem zabezpieczenia przed możliwą indukcją wsteczną. (Nie wiem czy prawidłowo to określam) ale sądzę że właśnie taki tam jest zastosowany. W takim przypadku + z - na sterowaniu nie może być zamieniony.
To taka podstawa przekaźników. Można między nóżki sterujące po wyjęciu przekaźnika podłączyć żarówkę. (10W bo zwykle w tych okolicach jest moc cewki przekaźnika.)Jak zamkniesz auto itp. i ona się zapali lub będzie migać, przeświecać ewidentnie wina leży po stronie BSI. (Samo BSI nim steruje czy pośredniczy mu BSM? Nie wiem.)
Oczywiście bardzo możliwe że przekaźnik tam zastosowany jest bardziej rozbudowany, co jego cenę by usprawiedliwiało.