Jak w temacie powyzej.
Ponizej screeny, ewidentnie usterka temperatury silnika i temperatury plynu. Czasy wtrysku bardzo wysokie.
Z rzeczy wymienionych - rozrzad, hydropopychacze, cewka, swiece, czujnik polozenia walu, czyszczona przepustnica, skasowana adaptacja i jazda 500+km na benzynie. Podkladalem tez mapsensor, ale wartosci sa takie same.
Diagnostyka przez diagboxa 9.68.Blad odnosnie mapsensora nalezy zignorowac, odpialem go na wlaczonym zaplonie.Na wolnych obrotach podcisnienie w okolicach 600-700mbar. po zgaszeniu.Temperatura powietrza 147stopni caly czas. Po zmianie mapsensora na drugi rowniez taki wynik. Wtyczka i przewody przy wtyczce mapsensora raczej w porzadku.
Obroty na zegarze poprawne - wg diagboxa ok 17tys obr, po dodaniu gazu czasami spadaja do 3-6tys ale nadal nie sa poprawne z prawidlowymi. Na jalowych zawsze wartosc nieprawidlowa i w okolicach 17tys na podgladzie.Temperatura plynu prawidlowa w odczytach - leczy historia bledow rzuca troche niepokoju na czujnik - zarejestrowana temp bledu 127stopni.
Czy mozliwe jest by sterownik silnika tak wariowal? Nie wiem juz co podmienic, a nie mam w okolicy kogos zaufanego komu moglbym powierzyc auto.
Mam swoj DB, jesli potrzebne jeszcze jakies parametry to w kazdej chwili moge leciec i podlaczyc kompa.