I jak temat rozwiązany? Pomogła wymiana gum wahaczy?
ja się podepnę może tutaj żeby nie zakładać nowego wątku. Mam podobny problem kierownica drży i dodatkowo wyrywa z rąk z tym że nie ma znaczenia prędkość. Całe zawieszenie sprawdzone i na bieżąco naprawiane. Mechanicy rozkładają ręce. Dzieje się to głownie w trasie, po mieście nie zauważyłem. Dodatkowo rezonans roznosi się na cały samochód i (tak mi się wydaje) biciem prawego koła przez to kierownicą ciagnie w prawo. Zostały postawione 2 diagnozy:
- prawa półoś, przegub wewnętrzny zużyty, łożysko półosi (w każdym bądź razie wymiana kompletnej prawej półosi bo może mieć przejechane ponad 300 tyś km)
- jakieś zaworki w maglownicy się zawieszają i pompa wspomagania napiera (dla mnie mało prawdopodobne czy to jest możliwe?)
Dzieję się to nieregularnie, nie jest na pewno zależne od wciśnięcia sprzęgła. Jak to wystąpi to przy hamowaniu silnikiem zauważyłem lekkie szuranie,stuki (cieżko okreslić) w rytm obrotów koła ale gdzieś dochodzące spod maski. Oczywiście mowa jak to wystąpi, bo tak to jest ok kierownica idzie jak po sznurku i nawet nie trzeba na prostej za bardzo jej trzymać ale jak to wystąpi to jest masakra po prostu.