Spróbuję nie zakładać nowego tematu, może jak odświeżę ten to ktoś odpowie.
Po jakimś czasie spokoju i mojej akceptacji humorów cytryny zabieram się za termostat.
Już jakiś czas temu wydawało mi się, że temperatura nie zawsze dochodzi do odpowiedniego poziomu ale nie było to takie problematyczne jak było ciepło i silnik dosyć szybko się nagrzewał. Teraz jest chłodniej na dworze i niestety ale silnik już nagrzewa się wolniej. Za namową kolegi z forum postanowiłem sprawdzić wartość temperatury za pomocą podpiętego ELM'a i oprogramowania na telefonie.
Przy temperaturze zewnętrznej silnik po ok 10 km jazdy dochodzi do temp ok. 70 stopni. Maksymalna temperatura jak dobrze pamiętam jaka się pokazała to 77 stopni (chyba że coś nie zauważyłem). Jak jadę jednostajnie to trochę spada.
W tej sytuacji rozważam wymianę na nowy. O ile dobrze się orientuję to nie jest to takie proste bo to jest cały duży moduł i przy jego wymianie jest trochę roboty. Podobno też są dobre i złe te moduły. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie które warto kupić poza oryginałem?
Wymiany pewnie dokonam w serwisie z którym współpracuje już kilka lat ale chciałbym, że sam termostat już był odpowiedni żeby nie robić tego 2 razy (strata czasu i dodatkowe koszty).