Po wielu zmaganiach dalej nie moge dojsc do ladu z tym autem. Zaczalem od bledow p11aa, gruszka byla zgnita, turbo dwa razy wyregulowane. Niby auto teraz jedzie normalnie, ale caly czas sporadycznie, glownie przy wrzuceniu 5tego biegu chwilowo brak mu doladowania (5 sek po czym wraca do wartosci zadanych). Co za tym idzie wywala blad p1497 czyli cisnienie otrzymane za niskie w stosunku do zadanego, co jest jasne. Pytanie czemu to sie dzieje tylko na 5tym biegu? Najbardziej wyczuwalne podczas wyprzedzania, gdy 3, 4 bieg fajnie ciagnie, a na 5tym jest chwila zastanowienia. Zaworek podcisnienia juz mam zamowiony (w ciemno) przy okazji wymienie tez przewod podcisnienia. O tym dam znac po wymianie,czy pomoglo. Jednak dzis w lexii wykopalem kolejne jakies ciekawostki, dodaje je do zalacznika. Nie do konca rozumiem o jakie "urzadzenie wykonawcze" tam chodzi, pozostale testy w tym egr pokazalo bez nieprawidlowosci. Ktos ma pomysly?