Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Ciśnienie pompy paliwa  (Przeczytany 7642 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Marcin Ilcewicz

  • Administrator Globalny
  • ******
  • Wiadomości: 4 086
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: ZX 16V
  • Miejscowość: Kraków
Re: Ciśnienie pompy paliwa
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 08, 2009, 21:05:24 »
to zależy ;)

a poważnie mówiąc to trzymajmy się póki co zmiany tego pierwszego czujnika. poszukaj go w INTERCARS
pozdrawiam,
mrc


obecnie: zx 2.0i 16v, berlingo multispace, peugeot 407
dawniej: zx 1.9d audace, zx 1.6i, zx 16v, xantia 1.8i, 2x xantia v6, 306 cabrio, 406 coupe, laguna 2

Offline Grzegorz Kowalski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 674
  • Skąd: Andrychów
  • Posiadany samochód: Citroen C4 B7 Exclusive, Scenic 2 1.9 dci
  • Miejscowość: Andrychów
Re: Ciśnienie pompy paliwa
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 08, 2009, 22:13:08 »
Podejrzewam, że czujnik położenia wału który u Ciebie  szwankuje spasuje na 99,9% z 1.6 1.8 (1.8 16V) 2.0 (2.0 16V) nie zależnie od modelu Cytryny czy Peugeota. Wymontuj stary na wzór i spróbuj poszukac na szrocie :)
Był: BX 1.9D (91r.), Xantia 2.0 16V (93r.)

Offline Paweł Malinowski

  • Administrator Globalny
  • ******
  • Wiadomości: 2 255
  • Skąd: Ełk
  • Posiadany samochód: Same Peugeoty
  • Zainteresowania: SPORT MECHANIKA ŻEGLARSTWO
  • Miejscowość: Ełk
Re: Ciśnienie pompy paliwa
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 08, 2009, 22:53:14 »
Cytuj

Marcin Raczkowski napisał:
wyskakuje że problem jest z czujnika obrotów wału korbowego. Czy tylko ja mieszkam w dużej wsi gdzie nigdzie nie można nic dokupić? , orientuje się ktoś gdzie znajduje się ten czujnik??

a i doszedł mi kod 52 Regulacja składu mieszanki poza zakresem.

Czy ten samochód niedługo wybuchnie :-) ?


Kolego jak chcesz to mam dwa takie czujniki używane na 100% sprawne. Jeden z rozbitka a drugi wymieniałem z nadzieją, że pomoże to w odpalaniu auta. Przyczyna była w innym miejscu i czujniki na 100 % dobre
P.S. u nas w sklepie(nie w serwisie) mają to od ręki. Jak chcesz mogę Ci to wysłać. Pisz na prv
Nasze Cytyny :
Mój Zx v6, był i nie ma....

Obecnie Peugeot 308 oraz 407 coupe v6

Offline Marcin Raczkowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 306
  • Skąd: Lublin
  • Posiadany samochód: Było sobie Furio 1.8
  • Miejscowość: Lublin
Re: Ciśnienie pompy paliwa
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 13, 2009, 17:12:27 »
Witam, orientuje się ktoś na jaki klucz jest ta śruba od czujnika? podejrzewam że ampulowy..  tylko jaki rozmiar..  od wczoraj samochód już nawet nie chce zapalić. W sobotę miał problem ale odpalił w niedziele też nie było kolorowo , a od wczoraj ani drgnie. Po zapłonie jest moment tak jakby łapał ale nie idzie dalej :/
Dzięki pomocy Pawła, mam ten czujnik tylko jest problem z odkręceniem go w taką temperature pod blokiem

Offline Paweł Malinowski

  • Administrator Globalny
  • ******
  • Wiadomości: 2 255
  • Skąd: Ełk
  • Posiadany samochód: Same Peugeoty
  • Zainteresowania: SPORT MECHANIKA ŻEGLARSTWO
  • Miejscowość: Ełk
Re: Ciśnienie pompy paliwa
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 13, 2009, 22:19:56 »
Albo torks albo imbus ale nie pamietam
Nasze Cytyny :
Mój Zx v6, był i nie ma....

Obecnie Peugeot 308 oraz 407 coupe v6

Offline Marcin Raczkowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 306
  • Skąd: Lublin
  • Posiadany samochód: Było sobie Furio 1.8
  • Miejscowość: Lublin
Re: Ciśnienie pompy paliwa
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 13, 2009, 23:12:35 »
Nie wiem jakim cudem to zrobiłem ale wymieniłem przed chwilą pociemku, i nic nadal nic . Nie odpala a jak go kręce to obrotomierz wariuje :/ nie mam pomysłow

Offline Sebastian Zieliński

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 211
  • Skąd: Bergen
  • Posiadany samochód: Xsara mk1 1.8 16v kombi exclusive skandynawska;)
  • Miejscowość: Bergen
Problem z pompką paliwa
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 14, 2009, 19:51:22 »
Mam problem z pompką paliwa, po wymianie( wcześniej ktoś założył pompke od monowtrysku i dawała tylko 1 bar, a wielopunkt wymaga3) na wolnych obrotach samochód nierówno pracuje i lubi zgasnąć, gdy ruszam samochód szarpie przy małych obrotach silnika, jak mu docisne do podłogi jest ok. Może miał ktoś podobny przypadek?
Był Zx Audace'96 1,4 KFX, LPG, Pug 307 1,4 Hdi, Xsara 2 1,9D DW8 2000 swap na 2.0HDI 90KM

Offline Grzegorz Kowalski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 674
  • Skąd: Andrychów
  • Posiadany samochód: Citroen C4 B7 Exclusive, Scenic 2 1.9 dci
  • Miejscowość: Andrychów
Re: Ciśnienie pompy paliwa
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 29, 2009, 12:25:09 »
Cytuj

Marcin Raczkowski napisał:
Nie wiem jakim cudem to zrobiłem ale wymieniłem przed chwilą pociemku, i nic nadal nic . Nie odpala a jak go kręce to obrotomierz wariuje :/ nie mam pomysłow


To jest wystarczający argument aby twierdzić, że coś jest nie tak z czujnikiem wału korbowego lub jego odwodem (wiązką). To jest na 100% przyczna gaśnięcia silnika co kilkaset metrów. :)

"Napęd" obrotomierza jest brany z ECU. ECU wysyła taki impuls na podstwie danych z czujnika położenia wału korbowego. Jesli piszesz, że obotomierz wariuje to zapewne dlatego, że ECU dostaje "bzdurne" sygnały od czujnika.
Był: BX 1.9D (91r.), Xantia 2.0 16V (93r.)