Pierwsze podejscie trwalo o wiele dluzej ale za drugim razem to juz prawdziwa przyjemnosc. Najlepiej robic to w dwie osobu bo skrzynia jest dosc ciezka, potrzebny kanal lub podnosnik.Spuszczamy olej ze skrzyni Demontujemy kolejno:AKUMULATOR, . kolo,nakretke piasty,swozen zwrotnicy, odchylamy piaste kola wyciagamy polos. odlaczamu czujnik biegu wstecznego!! - to wszystko jest dostepne od strony lewego kola. Pod samochodem: wspornik poprzeczny, lewe nadkole, plastikowa rure laczaca interkoler z turbima mocowana na dwie sruby i dwie opaski, rury gumowe idace od tej plasttikowej w strone przodu, metalowe wzmocnienie na polaczeniu silnika i skrzyni, odkrecic mocowanie przewodow klimy aby mozna je bylo przesunac bo przeszkadzaja. Mozna poluzowac srube trzymajaca lawe da to troche wiecej miejsca przy wyciaganiu skrzyni.
OD gory samochodu: wypinamy kostke z przeplywomierza, demontujemy przeplywomierz,obudowe filtra, dobrze tez zdemontowac podstawe akumulatora, wypinamy wszystkie kostki od czujnikow, demontujemy potencjometr od "gazu" bo za nim mamy dwie srubki torksy od poduszki, wypinamy koncowki linek od biegow i na lewo od nich na polaczeniu silnika i skrzyni czujnik halla. Lepiej go wyjac aby nie polamac przy wyciaganiu skrzyni. Wyjmujemy silownik sprzegla, trzeba go wcisnac i przekrecic przeciwnie do ruchu wskazowek zegara o kat ok 30-40 stopni i wyciagnac, odkrecic przewod masowy akumulatora. Wykrecany wszystkie sruby laczace skrzynie z silnikiem, podpieramy podnosnikiem silnk. Odkrecamy dwie sruby i nakretke ze szpolki trzymajace lape poduszki do skrzyni i dwa wkrety torksy ktore byly zasloniete przea potencjometr gazu. Opuszczamy skrzynie na podnosniku tak aby wysunela sie szpilka z lapy i wysuwamy w lewo poduszke skrzyni. Sprawdzamy raz jeszcze czy mamy odlaczone wszystkie przewody i wykrecone wszystkie sruby. Skrzynia jest gotowa do wyjecia, wysuwamy ja w strone lewego kola, musimy wszystko opuscic troche nizej bo bedzie nam zawadzac o podluznice mechanizm zmiany biegow, odsuwamy jeszcze troche i skrzynia jest nasza. Tu uwaga ze skrzyni wysuwa sie jednoczesnie prawa polos. Aby bylo latwiej trzeba pod koniec skantowac nieco skrzynie do przodu. Sprzeglo i dwumasa to juz pestka wszystko na torksach. Montaz w odwrotnej kolejnosci. Za pierwszym razem troche to trwa bo nie wiadomo do konca co trzeba zdemontowac aby nie przeszkadzalo ale za drugim to juz bez problemu. Bez pospiechu w warunkach garazowych 1,5godz na demontaz 30-40min na demontaz i montaz sprzegla i dwumasy i 1,5 na montaz calosci. Piwo wskazane ale PO ZAKONCZENIU, nigdy w trakcie. Jesli lubisz miec usmarowane rece to smialo zycze powodzenia
Narzedzia raczej typowe klucze oczkowei nasadowe 13,16 i torksy gwiazdki i szesciokatne