Tomasz Dziedzic napisał:
Witam,
A później wszyscy mówią, że na Zachodzie dbają o samochody i tam są zawsze serwisowane. Dlaczego? Bo oni nie szukają dziury w całym, tylko zawsze wymieniają cały podzespół. Przemyśl to i kup wszystko nowe, żadnych takich códów z półśrodkami. Nie daj Boże kupić później taki cudaczny egzemplarz. Problemy gwarantowane jak się rozleci łożysko bądź w tym przypadku rolka, która już jest na pewno wybita z osi poprzez pracą na wadliwym łożysku!!
Pozdrawiam
Witam
I w tym miejscu muszę się z tobą nie zgodzić. Jesli Kolega Darek wcześniej pisał że już raz wymieniał takową rolkę i mu krótko wytrzymała i że znów ma ten sam problem, to z tego wnioskuję że chce on wykonać część jakościowo lepsza od produktu fabrycznego.
Ja również , jesli mi na to konstrukcja , możliwosci , oraz finanse pozwalają to zlecam wykonanie części w profesjonalnych warsztatach by uniknąc niespodzianek na drodze.
Dlaczego kiedyś konserwowało się podwozia, zabezpieczało karoserie dodatkowym klarem, albo zalewało progi.Bo to co wypuściła fabryka było byle jakie.
Pracuję w branży motoryzacyjnej w koncernie VW i widzę jakie gnioty wychodzą z taśmy , a wszyscy inżynierowie i porządni mechanicy sami sobie konstrują części do własnych aut, z lepszych materiałów. A to co wymieniają na zachodzie w warsztatach to taki sam szajs jak u nas czyli Made in China dystrybucja HART