Witamy na forum
Witajcie
Bardzo mi miło, wcześniej nie przywitałem się, bo ... już kiedyś tutaj bywałem (w innym wcieleniu - Xantia), tylko nic nie pisałem
XM'a mam od czerwca.
Michal Pospiech napisał:
witam ja mam 2CT i motor i skrzynia jest zawieszony w czterech miejscach.
O, o , właśnie o tę informację mi chodziło, bo ja ostatnio, polegając na zaleceniach warsztatu, poleciłem wymienić trzy (a przyjechałem z zamiarem wymiany jednej...). Zatem to mnie trochę "uspokaja", bo najbardziej się martwię kiedy nie wiem co się dzieje i gdzie szukać przyczyny.
Wymieniane były poduszki lewa, prawa i pod silnikiem z prawej strony auta, a w takim razie chyba jeszcze jest gdzieś przy skrzyni?
Nie było w 2CT koła dwumasowego
I dzięki Bogu, bo to by była chyba dość niewesoła kwota?
może twoja cytrynka nie pali na wszystkie gary. warto sprawdzić
Ee, to to bym poznał! Wiem jak się zachowuje silnik w takim stanie, przede wszystkim nie da się nie odczuć tragicznego spadku mocy (jeździłem poza tym chwilę z rozwalonymi kablami, które raz stykały, raz nie...), no i wibracje są zupełnie inne. Tego się naprawdę nie da pomylić z niczym innym. Ja na zimno odpalam i jadę, moc jest bardzo dobra, ogólnie bardzo jestem zadowolony z tego silnika, mięciutko i równo pracuje, ciągnie jak... turbo
Też podejrzewałem poduszkę, ale trochę zmyliło mnie to, że po rozgrzaniu jest w zasadzie ok. Nie wydaje mi się prawdopodobne, że dylatacja może pomagać - chyba nie jest taka ogromna? Ale może np. twardość gumy się zmienia? Sam nie wiem :/
Na razie i tak mam trasę do zrobienia, a później podjadę do warsztatu. Tylko gdzie? Wczoraj byłem "byle gdzie" żeby mi szybko sprawdzili i tak jak się spodziewałem - panowie "nie znaleźli żadnego uszkodzenia" i podsuwali tak głupawe domniemane przyczyny, że ... Stwierdziłem, że musi być to ktoś poważny, kto wie co to XM.