Witam
zacznę od tego, że piszesz strasznie niejasno i lakonicznie - czytałem również drugi założony przez Ciebie taki sam temat.
Tak jak napisał Ci Artur w kabinie masz tylko klawiaturę a nie immobilizer. Jeżeli dobrze zrozumiałem to co napisałeś w innym wątku to podłączałeś i odpinałeś ECU pod napięciem, jeżeli tak to z doświadczenia - grzebałem w instalacji elektrycznej modułu pod napięciem - łatwo upalić któreś wejście lub wyjście z ECU. Jeżeli zjarałeś we/wy w ECU immobilizera to na klawiaturze, gdy nie ma komunikacji z ECU będą się świeci obydwie diody.
Ale zacznijmy od tego, że nie napisałeś które ECU podłączyłeś stare czy nowe? jeżeli nowe to czy są identyczne- włącznie z wersją programu sterownika?
Z tego co wiem tego samego typu moduły z aut z imo i bez nieróżniącą się niczym,( ja podpoiłem ECU z auta bez imo i zadziała bezproblemowo) jeżeli podłączyłeś nowy moduł bez odpięcia klawiatury to prawdopodobnie uaktywniłaś immobilizer w module.
Nie pamiętam czy imo odcina zapłon czy napięcie na cewkę wtryskiwacza, sprawdzając czy masz iskrę i impulsy na cewkę w ten sposób sprawdzisz czy na pewno jest to wina immobilizer czy moduł jest uszkodzony lub żle podłączony. Ale najpierw opisz wszystko co zrobiłeś jasno w jednym temacie bo trudno śledzić wszystkie wątki na forum.