Błażej Cichowlas napisał:
Teoretycznie jeżeli masz XM-a 2.0i w roczniku 91/94 to powinieneś mieć silnik R6A XU10J2.
Nie jest to takie oczywiste. R6A i RFZ były dostępne równolegle (w zaleznosci od rynku). RFZ był nowszym rozwiązaniem (katalizator itp.).
Charakterystyczną cechą R6A jest przepływomierz - duża aluminiowa puszka o dziwnym kształcie pomiędzy filtrem powietrza a przepustnicą (zresztą przepustnicą dwugardzielową).
Tutaj masz zdjęcie przepływomierza (jak również całego silnika). Inną cechą jest pojedyńcza cewka i rozdzielacz zapłonu z mechanicznym przerywaczem.
A
tutaj masz zdjęcia innych silników.
R6A był montowany tylko do 91 roku (do pierwszego drobnego liftingu) ale nie jestem tego pewien.
A co do Twojego, Marku, problemu to:
1. Padł przekaźnik (sam przerabialem) - jest w skrzynce komputerów (jak masz R6A)
2. przegniły kable od zasilania pompy (bywają pod dywanikami, deptane przez pasażerów i to im nie służy)
3. Posniedziałe styki od wiązek czyli standard w XM mkI
Powodzenia