Chyba nie do konca. ewentualnie normalne to mogloby byc wahniecie obrotow w momencie gdy wiatrak sie wlacza (w dol) i wylacza (w gore). Tutaj jak rozumiem przez caly czas pracy wiatraka obroty sa za niskie. A to jest juz niepoprawne stanowczo.
Przychodza mi dwie rzeczy do glowy bez macania - slabo naciagniete paski, i faktycznie auto nie wyrabia sie pradowo, lub po prostu uszkodzony alternator/prostownik/regulator napiecia, a druga rzecz to zatarty silnik wiatraka, ktory obciaza instalacje duzo bardziej niz nominalnie. Moglbys sprawdzic w momencie wylaczania wiatraka ile trwa jego zatrzymywanie, powinno kilka-kilkanascie sekund, wyrazne zwalnianie i zatrzymywanie. Jesli stanie natychmiast to by znaczylo ze jest zatarty.
ale to tylko gdybanie, najlepiej zmierzyc napiecie na aku w momencie pracy wiatraka, ale rowniez posprawdzac pod obciazeniem swiatlami itp.