Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [mk1] poziom płynu ha3+  (Przeczytany 828 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

crprog

  • Gość
[mk1] poziom płynu ha3+
« dnia: Sierpień 04, 2012, 23:42:25 »
Hej.

Z uwagi na to że jestem świeży w temacie HA3+ w C5 mam pytanko co do stanu płynu, z tego co zrozumiałem z informacji w necie to w moim przypadku poziom płynu przy samochodzie opuszczonym całkowicie na glebe powinien sięgać do kreski HYD, jeśli się mylę proszę o poprawkę zanim doleję... po zakupie padł mi węży k powrotu LDS i wychlupało trochę zanim to zauważyłem i poziom miałem równy ze zgrzewem pojemnika czyli BASE. Dolałem LDSU i teraz mam w połowie między HYD a BASE przy pozycji opuszczonej na glebę, tylko że po dolaniu zauważyłem że zaczeło mi sadzić spod wężyków LDSu ;/ fakt jeden z nich to prowizorka ale z drugiego dziś zauważyłem wyciek :| i teraz nie wiem o co chodzi, coś czytałem o odpowietrzaniu, czy powinno się to robić przy takim ubytku płynu i dolaniu?

Z góry dzięki za pomoc :)

Pozdrawiam

Offline krzysztof cisowa

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 136
  • Skąd: gdynia uk
  • Posiadany samochód: peugeot 508 mcp 1.6 e-hdi, C5 2.2 hdi automat 2005
  • Miejscowość: gdynia uk
Re: [mk1] poziom płynu ha3+
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 04, 2012, 23:54:10 »
przy położonym aucie na glebie w zbiorniczku powinienieś widzieć płyn po odkreceniu korka , tzn powinien być zakryty spód tego lejka /sitka. wtedy jest poziom ok. odpowietrzasz podnosząc kilka razy max , min i jak bedzie auto prawie na wysokości max kręcisz kierownicą max lewo , max prawo kilka razy (jeden taki cykl wystarczy) ps nie wiem jak zrobiłeś prowizorke z tymi wężami , tam jest wysokie ciśnienie , prowizorek nie ma.

crprog

  • Gość
Re: [mk1] poziom płynu ha3+
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 04, 2012, 23:55:55 »
prowizorka polega na tym że wąż jest dosztukowany paliwowy i spięty na opaski zaciskowe. Na dniach kupie oryginał i wymienie cały tylko nie bardzo wiem jak przy siłowniku go zdemontować ? jakieś takie dziwne mocowanie jest nigdy jeszcze tego nie rozbierałem, pamiętam w xanti też takie miałem