1. W xsarach I montowane były zarówno reflektory z żarówkami h4 jak i h7.
Oto sposoby jak je odróżnić:
Musisz sprawdzić ile żarówek jest w Twoim reflektorze. Jeśli jest jedna tzn że masz h4 a jeśli dwie to masz h7. Najłatwiej zajrzeć po prostu pod maskę i obejrzeć reflektor od tyłu i zobaczyć ile jest klapek zasłaniających zarówki.
Możesz też włączyć światła mijania, spojrzeć na reflektor, włączyć drogowe i spojrzeć drugi raz. Jeśli po przełączeniu na "długie" żarówka po prostu mocniej zaświeciła to masz h4 a jeśli obok zapaliła sie druga żarówka (bliżej grilla) to masz h7.
Trzecie sposób na sprawdzenie nie wymaga nawet podnoszenia się z fotela. Siadasz za kółkiem. Włączacz światla mijania, zapala się zielona kontrolka po prawej stronie zegarów. Przełączasz na długie i jeśli teraz świecą się obie kontrolki (tzn zielona od mijania i niebieska od długich) to masz h7, a jak tylko jedna to masz h4:)
2. Różnica między europejskim a angielskim reflektorem jest znaczna i wynika z faktu że na naszym kontynencie snop światła jaki dają reflektory jest asymetryczny tzn że bardziej doświetlane jest pobocze. Z tego powodu reflektory aut z kierownica po lewej stronie świecą bardziej na prawo. W autach z kierownica po prawej stronie jest odwrotnie, swiecą mocniej na lewo bo jadąc lewą stroną jezdni mają pobocze po lewej stronie. Zakładając "angielski" reflektor do "europejskiego" auta bedziesz oslepial ludzi nadjeżdżających z naprzeciwka no i Twoje autko nie przejdzie badania technicznego