Adam Piasecki napisał:
Skręcaj w lewo. Też można wszędzie dojechać. Kwestia czasu.
Adam Piasecki napisał:
W moim Xm-ie 2.0 16V z 1998 r. czasami tył podnosi się i opada, nieraz kilka razy. Jak depnę na hamulec to przestaje, puszczę-rusza dalej w "tango" Czy to coś skomplikowanego?
Czy ktoś wie o co chodzi? Bo ja nie.
PZPR albo pzdr
co kto woli
Adam Piasecki napisał:
Witam
W moim XM-ie 2.0 16V 1998 r. nie mogę w czasie jazdy rozgrzać silnika. Na postoju osiąga normalną temperaturę. Ten typ tak ma, czy to termostat?
Adam Piasecki napisał:Moj XM 2.0 16V pali latem w mieście 8-9 litrów na setkę przy ostrej jeździe. Teraz zimą na krótkich trasach 10-11 L na setkę. Może dlatego, że mam założony magnetyzer Maksor Special. A jak jest ze spalaniem u innych?
Mój XM jest boski. Nie oddam go za nic!
Chyba, że za 7400 zł (bez Maksora)
Adin, załóż sobie dystanse do ziemi, auto jak coś będzie się na nich opierać i nie będzie opadać.
Dwa, kup 3 czajniki elektryczne w Tesco, kup przetwornicę 12/230V i podłącz grzałki do silnika, będzie trochę lepiej.
Tri, zatrudnij kogoś do pchania samochodu, będzie mniej palił.
Sory za złośliwość, ale sam prosisz o rady, a z innych się śmiejesz... Pomijając, że bezsensownie odgrzałeś temat sprzed 2 miesięcy.