Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: zgasły kontrolki  (Przeczytany 2073 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Zbigniew Wysmyk

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 7
  • Skąd: Koszalin
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 1.6 hdi FAP 110 KM 2007
  • Miejscowość: Koszalin
zgasły kontrolki
« dnia: Kwiecień 10, 2011, 10:34:38 »
Dzisiaj rano po przekręceniu kluczyka zgasły wszystkie kontrolki. Nie działa nic , centralny światełka oświetlenia  NIC. Odłączenie na kilka minut aku nic nie dało. Teraz jest odłączony dłużej , zobacze czy to coś da. Ale pytanie czy ktoś miał podobne zdarzenie i może coś podpowiedzieć ?

Offline Jacek Badura

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 538
  • Skąd: Ruda Śląska
  • Miejscowość: Ruda Śląska
Re: Martwy Picasso
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 10, 2011, 12:14:20 »
główny bezpiecznik prądu jest dobry ??
rodzinne toczydełka:
było C3 1.1

jest Xsara Picasso 1.6i 110 Sx
jest też C4 Picasso 2.0 HDi 150 exclusive

Offline Zbigniew Wysmyk

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 7
  • Skąd: Koszalin
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 1.6 hdi FAP 110 KM 2007
  • Miejscowość: Koszalin
Re: Martwy Picasso
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 10, 2011, 12:40:32 »
Raczej tak po godzinie zaświeciły się kontrolki rozrusznik ruszył i znowu ciemność. Może aku jest za słaby aby podtrzymać komputer.

Offline Jacek Badura

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 538
  • Skąd: Ruda Śląska
  • Miejscowość: Ruda Śląska
Re: Martwy Picasso
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 10, 2011, 12:51:15 »
aku raczej do wymiany.
rodzinne toczydełka:
było C3 1.1

jest Xsara Picasso 1.6i 110 Sx
jest też C4 Picasso 2.0 HDi 150 exclusive

Offline Marcin Koczapski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 299
  • Skąd: Wałbrzych
  • Posiadany samochód: Berlingo II 2.0HDI 2005
  • Miejscowość: Wałbrzych
Re: Martwy Picasso
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 10, 2011, 16:01:52 »
naładuj akumulator i sprawdź miernikiem pobór prądu po wyłączeniu wszystkiego w aucie

Offline Dariusz Kulewski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 431
  • Skąd: Police
  • Posiadany samochód: Citroen Xsara Picasso 1.6 HDi '05, C-4 GP 1,6 HDi '10
  • Miejscowość: Police
Re: Martwy Picasso
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 10, 2011, 17:56:53 »
Dwie rzeczy akumulator do wymiany lub coś go rozładowuje od tego bym zaczął
Darek

Offline Zbigniew Wysmyk

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 7
  • Skąd: Koszalin
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 1.6 hdi FAP 110 KM 2007
  • Miejscowość: Koszalin
Re: Martwy Picasso
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 10, 2011, 20:06:43 »
Samochód odpalony z innego aku .. Prawdopodobnie zwarcie niefirmowego centralnego zamka. Jutro rano się okaże czy trzeba będzie wzywać ponownie inny akumulator. Teraz samochód zamknięty z centralnego z kluczyka.

Offline Zbigniew Wysmyk

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 7
  • Skąd: Koszalin
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 1.6 hdi FAP 110 KM 2007
  • Miejscowość: Koszalin
Re: Martwy Picasso
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 12, 2011, 15:05:28 »
Temat rozwiązany - poluzował się przewód + plus pod ten który jest mostkowany w komorze sinika. W trakcie uruchamiania silnika następowało drobne iskrzenie - komputer natychmiast wszystko odłączał. Dokręcenie załatwiło problem.

Offline Zbigniew Wysmyk

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 7
  • Skąd: Koszalin
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 1.6 hdi FAP 110 KM 2007
  • Miejscowość: Koszalin
Re: Martwy Picasso
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 12, 2011, 15:05:28 »
Temat rozwiązany - poluzował się przewód + plus pod ten który jest mostkowany w komorze sinika. W trakcie uruchamiania silnika następowało drobne iskrzenie - komputer natychmiast wszystko odłączał. Dokręcenie załatwiło problem.

Offline Zbigniew Wysmyk

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 7
  • Skąd: Koszalin
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso 1.6 hdi FAP 110 KM 2007
  • Miejscowość: Koszalin
Re: Martwy Picasso
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 12, 2011, 15:05:28 »
Temat rozwiązany - poluzował się przewód + plus pod ten który jest mostkowany w komorze sinika. W trakcie uruchamiania silnika następowało drobne iskrzenie - komputer natychmiast wszystko odłączał. Dokręcenie załatwiło problem.