Marcin Ochojski napisał:
....odmówił współpracy przycisk do sterowania komunikatami jakie się pojawiają na wyświetlaczu ....
Tak jest szansa, ja u siebie naprawiłem, można zdemontować cały przełącznik, bądź zrobić to w aucie:
1. wyciągamy przycisk od komputera małym śrubokrętem (zamocowany jest na dwóch "haczykach" - trzeba delikatnie podważyć w miejscu zaczepienia) - uwaga na sprężynkę która wyskoczy
2. po zdjęciu przycisku ściągamy obrotową część manetki (trzeba ścisnąć zaczepy szczypcami) - tutaj uwaga na dwie sprężynki z kołkami
3. dochodzimy do taśmy ze ścieżkami, może być albo wytarta ścieżka albo pęknięty miedziany ślizg, jak ścieżki to naprawiamy cyną, a jak ślizg pęknięty to lutujemy do ścieżek przewody wyprowadzamy je pod przycisk a tam możemy zamontować mikroprzełącznik (chwilowy)
Może się to wydawać trudne ale jak zaczniesz rozbierać kolejno elementy to będziesz wiedział o co chodzi.
Wracając do tematu kierunkowskazów, wczoraj dostałem nowy przełącznik zespolony jak już wspominałem za połowę ceny oryginału z 12 miesięczną gwarancją, dobrany po VIN marki DAV, wygląda tandetniej od starego (DELPHI) ale wszystkie funkcje działają, no poza automatycznym włączaniem świateł.
Sprzedawca trochę ściemniał pisząc że "oryginalny w pudełku Valeo" no ale zielone pudło Valeo jest...
W środku przełącznika elektronika Magneti Marelli.
Uważam że jest to dobra alternatywa dla używek z allegro - gdzie tak naprawdę nie ma gwarancji że będzie pasował oraz że nie zepsuje się w przeciągu 2 tygodni.