Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Gwint. Stalowa oslona miski olejowej. Prosba o wymiary oslony od miski olejowej.  (Przeczytany 1244 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

  • Gość
Witam.
Mam problem. Zalozylem gwint do Xsary II i wszystko pieknie tylko... no wlasnie - miska olejowa jest nissssko. Tzn juz podnioslem troche i oslona od miski jest bez obciazenia 8cm od ziemi. A wiadomo ze koleiny potrafia byz zdecydowanie wyzsze. Planuje zlecic wykonanie oslony z blachy 4,5mm pod miske olejowa. Mam do Was prosbe, gdyz nie dysponuje na chwile obecna garazem z kanalem i nie jestem w stanie podac gosciowi wymiarow do wykonania projektu. Mialby ktos mozliwosc wrzucenia owych wymiarow? Napewno nie tylko mi sie przyda. chodzi mi o dlugosc, szerokosc etc.

Ps. Na jakiej wysokosci znajduje sie Wasza oslona od miski olejowej?

Offline Adam Skrzypek

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 204
  • Skąd: Nowa Ruda
  • Posiadany samochód: C4 1.6 HDi 109KM FAP MCP 2008r.
  • Miejscowość: Nowa Ruda
Re: Gwint. Stalowa oslona miski olejowej. Prosba o wymiary oslony od miski olejowej.
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 22, 2011, 12:57:56 »
Ja niestety nie mogę Ci pomóc, jednak jestem bardzo ciekawy, jak Twoja Xsara na gwinicie wygląda i czy ogólnie da się na tym jeździć?
Jak możesz, wrzuć jakąś fotke.
Był Tygrys C2 HDi -> Xsara II Exclusive HDi w Automacie -> Jest C4 HDi z MCP :)
Poza tym w domu dwie czerwone Xsary I ;).
Czy z nami wszystko jest OK?  :D

  • Gość
Sorki, ale nie było mnie dlugo.... dzis wieczorem beda zdjecia w galerii.

Offline Marcin Kowalczyk

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 275
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: Xsara 2 Break HDi 2.0 110 KM
  • Miejscowość: Warszawa
A wracając do tematu.. ;> ? Zna ktoś te wymiary ? Kupiłem samochód niestety bez tej osłony  i po dwóch latach jeżdżenia  miska oberwała. W hdi jest niestety aluminiowa tak więc musiałem zdejmować. Wole być spokojniejszy jak jeżdżę po bezdrożach :P Jakie są najlepsze punkty mocowania takiej osłony samoróbki ? Fabryczne z tego co widziałem raczej  nie wytrzymają jak samochód zawiśnie. Planowałem przód osłony "zawinąć" o wzmocnienie przednie, boki zahaczyć o przerobione śruby poduszki wahacza a na tył nie mam pomysłu ale tam już nie będzie takich naprężeń... dobry pomysł ? Jaki skok (góra -  dół) ma sam silnik w czasie pracy ? Sporo rzeczy trzeba wziąć pod uwagę..