Podłącze sie do kolegi z forum.
„Dla centralnego zamka w bsi sa 2 układy przekazniów - jeden steruje klapa bagaznika otw-zam, natomiast drugi steruje wszystkimi 4 drzwiami , w układzie sa 2 przekazniki jeden "wysyła " na silniczki silowników napięcie do zamkniecia powiedzmy + - a do otwarcia o odwrotnej polaryzacji czyli - +, byc może uszkodzony jest ten przekaznik sterujący, przepalona ścieżka , otwieranie niestety dostac sie można jedynie rozbierajac BSI - najlepiej powierzyc to komus kto zna sie troche na elektronice”
i mam wielka prośbę:
posiadam Picasso 2.0 HDI z 2003 r i mam problem z otwieraniem i zamykaniem tylnej klapy. Problem polega na tym, że w czasie jazdy otworzył się sam bagażnik poprzez uszkodzenie zamka w klapie(spalenie ) i po wymianie na nowy jest w stanie „ciągłego otwarci” – (musiałem założyć wyłącznik w obwód zasilający zamek bo inaczej spalił by się nowy zamek w klapie, sprawdzałem wyłącznik w klapie i jest OK., a odłączenie przewodów od wyłącznika klapy nic się nie zmienia ). Szukałem zwarcia na przewodach ale nic niema. Dodam jeszcze, że przez jakis czas potem świeciło sie światło w środku samochodu (bo była otwarta klapa, ale po jakim czasie wyłaczyło sie na stałe),a teraz po włożeniu wyłacznika w obwód klapy niema światła przy otwieraniu drzwi w samochodzie(nie działa wygaszenie swiatła wewnatrz samochodu, moge oświetlenie wewnetrzne właczyć tylko włacznikiem)
Zatem mam wielką prośbę do Pana - potrzebuję schemat i umiejscowienie BSI (lub jakiś opis)
Z góry dziękuje za pomoc