0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Michał Kopeć napisał:Witam.Mój debiut na forum i od razu chciałbym przejść do rzeczy. :-)Auto to C5 2.0 HDi 140KM z koncowki '08, przebieg 150tyś.Ostatnio zdarza mu się gasnąć na luzie, do tego przy nierozgrzanym silniku jakby miał momentami opóźnioną reakcję na gaz, przez co np. przy ruszaniu auto się po prostu dławi (chyba że się konkretniej depnie - ale chyba nikt nie lubi wycia...). Po rozgrzaniu problem już raczej nie występuje (jednak dalej "losowo" gaśnie na wolnych obrotach). Dodatkowo, nie wiem czy to ma związek (choć podejrzewam, że to może być co innego), ale przy przyspieszaniu (tak przed 2000obr w górę) całe auto jakby... drży. Byłem niedawno w serwisie Citroena i po diagnozie powiedziano mi, że moduł sterujący wtryskami podaje za dużą dawkę paliwa(?) i zagraża to żywotności silnika... I tutaj moje pytanie - czy faktycznie to ma wpływ na silnik ? Oczywiście w pierwszej kolejności zaproponowano mi wgranie nowego softu od sterowania, ale zanim zacznę (bądź nie) wydawać pieniądze... chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś już z takim problemem się spotkał i ew. jakie było jego rozwiązanie? Szczerze mówiąc trochę z dystansem odbieram to, co się dowiedziałem, wiadomo jak jest w ASO...