Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: (mk1) przejcie kabla z komory silnika do kabiny  (Przeczytany 1144 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Grzegorz Jasinowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 972
  • Skąd: Leipzig / Gorzow Wlkp.
  • Posiadany samochód: C4GP 2.0 HDi Aut. Excl. +Peugeot 301 1.6VTi
  • Miejscowość: Leipzig / Gorzow Wlkp.
(mk1) przejcie kabla z komory silnika do kabiny
« dnia: Marzec 15, 2012, 19:11:02 »
Citroen c5 (mk1)

Kto zna przejscie z komory silnika do kabiny. Potrzebuje podlaczyc wzmacniacz. Na jakims forum wyczytalem, ze najlepiej za schowkiem, lecz po jego wykreceniu, nie znalazlem takiego miejsca.

Dzieki za pomocne odpowiedzi

Offline Piotr Paździor

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 513
  • Skąd: Kraków/Lublin
  • Posiadany samochód: C5 Mk I Break 2004r. 2.0 16v AL4 + LPG STAG Premium
  • Miejscowość: Kraków/Lublin
Re: (mk1) przejcie kabla z komory silnika do kabiny
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 15, 2012, 20:01:13 »
Na 100% jest okrągły otwór za schowkiem. Najprawdopodobniej jest zasłonięty wygłuszeniem ściany grodziowej, ale w jego miejscu wygłuszenie jest nacięte (w kształt okręgu).

Offline Grzegorz Jasinowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 972
  • Skąd: Leipzig / Gorzow Wlkp.
  • Posiadany samochód: C4GP 2.0 HDi Aut. Excl. +Peugeot 301 1.6VTi
  • Miejscowość: Leipzig / Gorzow Wlkp.
Re: (mk1) przejcie kabla z komory silnika do kabiny
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 15, 2012, 21:07:57 »
No widzialem pare takich naciec, w jeden nawet palec wsadzilem i .... tylko blacha. Sproboje z innymi :) Dzieki za podpowiedz!!!

Offline Rafał Liszkowski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 523
  • Skąd: Łask
  • Posiadany samochód: Citroen C5 x7 2008 2.0 16v
  • Miejscowość: Łask
Re: (mk1) przejcie kabla z komory silnika do kabiny
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 15, 2012, 21:16:09 »
Może być tez gumowa uszczelka zaślepiająca ten otwór:) Ale przejście jest na 100%
Diagnostyka L.E.X.I.A   Łask i okolice

Offline Grzegorz Jasinowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 972
  • Skąd: Leipzig / Gorzow Wlkp.
  • Posiadany samochód: C4GP 2.0 HDi Aut. Excl. +Peugeot 301 1.6VTi
  • Miejscowość: Leipzig / Gorzow Wlkp.
Re: (mk1) przejcie kabla z komory silnika do kabiny
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 15, 2012, 21:21:10 »
Cytuj

Rafał Liszkowski napisał:
Może być tez gumowa uszczelka zaślepiająca ten otwór:) Ale przejście jest na 100%


JAk bedzie zaslepka to bedzie poprostu super. Myslalem ze bede musial wbijac sie juz w istniejaca wiazke kabli. A tak, w zaslepce wywierce otwor. W sobote sie za to biore wiec, porobie fotki. Jeszcze musze tylko mase w bagazniku znalesc i bedzie po zawodach :)

Offline Piotr Paździor

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 513
  • Skąd: Kraków/Lublin
  • Posiadany samochód: C5 Mk I Break 2004r. 2.0 16v AL4 + LPG STAG Premium
  • Miejscowość: Kraków/Lublin
Re: (mk1) przejcie kabla z komory silnika do kabiny
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 16, 2012, 18:21:14 »
Z masą w bagażniku już nie pomogę, bo ja montowałem wzmacniacz w schowku. Rób zdjęcia, będzie materiał na jakiś tutorial albo przynajmniej pomoc dla innych na przyszłość.

Offline Grzegorz Jasinowski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 972
  • Skąd: Leipzig / Gorzow Wlkp.
  • Posiadany samochód: C4GP 2.0 HDi Aut. Excl. +Peugeot 301 1.6VTi
  • Miejscowość: Leipzig / Gorzow Wlkp.
Re: (mk1) przejcie kabla z komory silnika do kabiny
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 16, 2012, 21:38:48 »
Montowales w schowku? to co to za wzmacniacz i jakiej wielkosci?

Offline Piotr Paździor

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 513
  • Skąd: Kraków/Lublin
  • Posiadany samochód: C5 Mk I Break 2004r. 2.0 16v AL4 + LPG STAG Premium
  • Miejscowość: Kraków/Lublin
Re: (mk1) przejcie kabla z komory silnika do kabiny
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 17, 2012, 03:33:32 »
Na początku miałem blaupunkta GTA260, mieścił się spokojnie, ale prawdę mówiąc jakość dźwięku nie była dla mnie zadowalająca. Teraz mam crunch'a MXB480, który gra znacznie lepiej, ale zajmuje praktycznie cały schowek, a nawet troszkę się zapiera o klapę. Nie chciałem na stałe montować wzmacniacza w bagażniku, bo zdarza mi się od czasu do czasu wypełnić bagażnik po dach, a ze wzmacniaczem i okablowaniem mogłoby być ciężko. Poza tym początkowo używałem go tylko z przednim zestawem głośników, więc z kablami było mniej problemu. Dodatkowy jeden kabel do subwoofer'a w bagażniku to znacznie mniejszy kłopot.