Rzeczywiście masz sporo namieszane. Na początek wykasuj te błędy i zobacz, które pojawią się z powrotem. Na fapie nie powinno być cisnienie 0 bo będzie wywalać błąd o uszkodzonym fapie. Przy 2000obr powinno byc ok. 10mbar a przy 3000 obr. ok. 20 mbar. Jesli sprawdzisz i bedzie 0 to albo masz dziurę w fapie albo uszkodzone rurki cisnienia lub czujnik różnicowy. Przeładowanie turbo to albo zacierające się sterowanie zmienną geometrią albo uszkodzone sterowanie (nieszczelne rurki, elektrozawór, brak podciśnienia). Odnośnie dodatku to najlepiej to sprawdzić ręcznie w zbiorniczku. Komunikat o niskim stanie czasami spowodowany jest uszkodzonym czujnikiem w zbiorniczku. Na początek to ogarnij plus błąd czujnika korka (wymień czujnik lub wstaw opornik). Jeśli nie masz pojęcia o elektryce/mechanice to lepiej udaj się do mechanika - zaoszczędzisz dużo czasu i niepotrzebnych wydatków jak coś uszkodzisz przez nieuwagę. Oczywiście gość musi ogarniać temat C5.