Mam złe doświadczenie z tym przypadkiem w XP. Co prawda nie wiem w jakich okolicznościach to się stało bo już w takim stanie kupiłem, ale przewód od ABS-u w lewym przednim kole był sztukowany. Raz ten ABS działał a raz nie . Wymieniłem więc większy kawałek przewodu zastępując go oryginalnym przewodem do ABS. Jakież było moje zdziwienie gdy rozprułem stary przewód i moim oczom ukazał się obraz kompletnie przegnitego, pokruszonego i czarnego przewodu miedzianego. Ta moja naprawa nie na długo się zdała bo po miesiącu już ABS-y już nie działały a rak który toczył przewód dotarł do czujnika i już nie było do czego lutować. Zatem więc kupiłem nowy przewód z czujnikiem i miałem spokój.
Być może w moim przypadku był to przypadek jednostkowy. Może ząb czasu zrobił swoje i spowodował nieodwracalne zmiany w strukturze miedzi. Wiadomo miedź podlega procesowi utleniania. Jeśli się szybko sie podejmie akcję oczyści dokładnie przewód , można i wytrawić i dodatkowo założyć koszulkę termokurczliwą to jest szansa na uratowanie.