Michal Tylicki napisał:
temperaturę sprawdzono na kompie, trzy kreski = 90 C, dwie 75-86 C. Także silnik niedogrzany.
Jarek, podrzuć jakieś fotki jak wcisnąć tą tekturę bo pomysł chyba najprostszy aczkolwiek nie wiem jak się do tego zabrać.
Dzięki
Chętnie bym to zrobił ale niestety nie mam już XP.
Miałem ale z silnikiem 2.0 i radziłem sobie tak:
Podnosiłem do góry zapinki z chłodnicy które są umieszczone na górze, na krańcach chłodnicy . Następnie wypinałem chłodnicę.
Profilaktycznie ściągałem gumki z bolców aby mi się gdzieś nie zapodziały przy montażu kartonu.
Przechylałem chłodnicę w kierunku silnika.
Następnie wkładałem dopasowany kartonik pomiędzy chłodnicę układu a chłodnicę klimatyzacji i całość z powrotem montowałem.
Czy taki sam układ i mocowania chłodnicy w XP z silnikiem 1,6 występuje jak w 2.0 to ja tego nie wiem.
Przy C4P jest to zupełnie inaczej i do tego zabudowane, ale to jest inne auto.