Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Re: Chwilowy spadek mocy po hamowaniu silnikiem 1.8  (Przeczytany 1515 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jacek Zabłocki

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 10
  • Skąd: Szczecin
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso
  • Zainteresowania: CapsLock
  • Miejscowość: Szczecin
Re: Chwilowy spadek mocy po hamowaniu silnikiem 1.8
« dnia: Listopad 11, 2013, 00:00:48 »
Witam. Mam taki problem. Jak zjeżdżam z górki i hamuje silnikiem dłuższą chwile to po dodaniu gazu autlo się dusi i nie chce przyśpieszać. Tak jak by nie dostawał paliwa. Jak depne pedał gazu w podłogę to zaczyna przyśpieszać. Hamując silnikiem a potem wrzucam na luz to nie gaśnie. Jest tez kłopot z przyśpieszaniem na drugim i trzecim biegu. Zaczyna przyśpieszać, przydusi się a jak dodam więcej gazu to już ciągnie. Nie mam gazowni. Nie pokazuje żadnych błędów na komputerze. Świece nowe, cewka i przepływomierz również. Czy ktoś miał coś podobnego i gdzie szukać przyczyny ?

Offline Jacek Zabłocki

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 10
  • Skąd: Szczecin
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso
  • Zainteresowania: CapsLock
  • Miejscowość: Szczecin
Re: Chwilowy spadek mocy po hamowaniu silnikiem 1.8
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 11, 2013, 00:02:52 »
Dodam że mam silnik 1.8 16V

Offline Pawel Dienwebel

  • Sponsor
  • *
  • Wiadomości: 224
  • Skąd: Poznan
  • Posiadany samochód: Bylo: Picasso 1.8 Exclusive/2003 (LPG Sequent24 BRC)<BR> Toyota Sienna 2007
  • Miejscowość: Poznan
Re: Chwilowy spadek mocy po hamowaniu silnikiem 1.8
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 11, 2013, 22:28:07 »
Cytuj

Jacek Zabłocki napisał:
Dodam że mam silnik 1.8 16V

I mówisz, ze masz przepływomierz nowy ? :)
Znaczy MAP sensor ?

Offline Jacek Zabłocki

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 10
  • Skąd: Szczecin
  • Posiadany samochód: Xsara Picasso
  • Zainteresowania: CapsLock
  • Miejscowość: Szczecin
Re: Chwilowy spadek mocy po hamowaniu silnikiem 1.8
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 12, 2013, 20:57:31 »
Chodziło mi o czujnik na kolektorze ssącym !!!!!!!
Podłączyłem pod komputer i napięcie na BSI jest 15.2 a z alternatora wychodzi 12.7 i może przez to dzieją się takie cuda że komputer nie widzi polowy sterowników a samochód kulawo jeździ.