Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Mk II 2.5 td - wymiana rurki wysokiego ciśnienia  (Przeczytany 1424 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wojciech Łapiński

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 2 228
  • Skąd: Wrocław
  • Posiadany samochód: C5 tourer 2.0 hdi 2015, Peugeot 407 SW 2.0 hdi 2009
  • Zainteresowania: podróże, wędkarstwo, fotografia
  • Miejscowość: Wrocław
Mk II 2.5 td - wymiana rurki wysokiego ciśnienia
« dnia: Styczeń 26, 2015, 23:17:16 »
Witam! Czy ktoś z kolegów ma praktykę w wymianie rurki ciśnieniowej od pompy do konżektora? Teoretycznie niemal widać jej przebieg, ale jak wymienić sztywną długą rurkę, by nie odkręcać połowy silnika?

Niestety nie mogę uszczelnić połączenia rurki z konżektorem w efekcie wymiany tego ostatniego na starszy model, niestety nie kompatybilny z istniejącą rurką.

Wymieniłbym "przy okazji" rurkę do wspomagania ale tutaj potrzebny byłby rysunek orurowania. Czy ktoś z kolegów dysponuje takimi rysunkami?

pozdr.
dawniej: Xantia Break 1,9 td
             Safrane 2,3 Si
             Nevada 2,1 D
             R 11 1,7
             Visa 1,9 d