Witam.
Prosto z mostu, jak zablokować wał korbowy/koło zamachowe w 2.1TD z automatem 4HP18?
We wszystkich pozostałych 2.1TD w manualu sprawa była prosta, bolec w otwór pod rozrusznikiem i można było bezpiecznie odkręcić koło pasowe osprzętu, ale w automacie w miejscu gdzie manual ma otwór w kole zamachowym, jest pusta przestrzeń. Natomiast mam taką klapkę plastikową u samej góry skrzyni na łączeniu z silnikiem, z napisem "Step2" (krok 2) i widzę w niej zęby + najwyraźniej specjalne wycięcie do blokowania. Sprawdziłem wszystkie instrukcje jakie mam i nigdzie nie znalazłem jak się zmienia rozrząd w tym %#^$ automacie, znalazłem tylko numer przyrządu jak poniżej - teoretycznie powinno to podpasować, ale jest problem. Ten przyrząd powinno się przykręcić a u mnie w bloku silnika jest co prawda taki nadlew gdzie teoretycznie mógłby być otwór, ale żadnego otworu z gwintem czy bez nie ma. Krótko mówiąc, ani bolcem, ani takim przyrządem nic nie zrobię chociaż wszystko wskazuje na to, że jednak jakoś blokuje się koło zamachowe pod tą plastikową klapką.