Ostatnia aktywność klubowicza : 01 maj...
Nie wiem czy jest sens odpisywać?
Z drugiej jednak strony, jest niedziela, jestem zaopatrzony w zimny trunek, a przede mną dwa tygodnie urlopu
Zatem doskonała okazja, aby uskutecznić grafomańskie zapędy na forum.
Owszem, za niewłaściwą zmianę biegów można obwiniać moduł sterujący (zawory suwakowe)
Być może jest to tylko brud, powstały w wyniku systematycznego olewania wymiany oleju (w 4HP18 jest łatwo - użytkownicy 4HP20 mają bardziej pod górę).
Możliwe też, że rozsypało się któreś z łożysk koszyczków. Wówczas samo czyszczenie/ wymiana bloku hydraulicznego pomoże na chwilkę. Uczulam, że skrzynie robione dla innych marek (np SAAB) mimo że z zewnątrz identyczne, mogą mieć rózne bloki. Podczas rozbiórki bloku radzę zwracać uwagę kuleczki oraz talerzyki zaworowe. Ich średnice mają kardynalne znaczenie dla poprawnej pracy skrzyni.
Jacek