0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
Tak ma dozuje dodatek po każdym tankowaniu słychać takie tykanie
z tym zwierzakiem to odpada od grudnia oglądam wiązki.ale stacyjki nie sprawdzałem- mógłbyś rozwinąć temat jak to u ciebie wyglądało?
BM i BSI i ECU podmieniałem oraz moduł wybieraka skrzynijutro rano wrzuce OPR.ciekawe z którego pinu z ecu idzie ta masa byłoby prościej bo żeby pod auto wejść to do czwartku na kanał poczekać będę musiał
ponoć były dwa rodzaje-pytałem w serwisie 6 pinowe które [posiadały dodatkową puszke sterującą czy coś takiego no i 2pinowe które tej puszki nie mają
Witam podaje nr opr 11534Dzisiaj posprawdzałem przepływomierze i potwierdzam ża na postoju są zasilane nieustannie 12Vobydwa i mają mase.wystarczy wpiąć miernik do wtyczki od przepływki i jest 12V.mało tego pomiędzy masą z wtyczki a nadwoziem jest przejście.być może jutro będę miał dojście do kanału to pomierze zasilanie i mase od pompki do dodatku do fapa.
spisze czasy i jutro pomierze je z zegarkiem i napiszeajak pomierzyć w bsm stycznik R2?BSM także podmieniałem ale sprawdzić warto aby wykluczyć.Ijeszcze pompka zasterowywana jest masą więc napięcie musi być stałe na jednym pinie we wtyczce???
a co jest odpowiedzialne za zasilanie stycznikaR2?dostaje sygnał z Bsi czy z innego komponentu?