Wyżej Ci napisałem, że poza pomiarem miernikiem warto sprawdzić żarówka czy to jest na pewno 12V . Oczywiście musisz wiedzieć jaki obwód sprawdzasz, bo nie możesz sprawdzać żarówka np 55 W obwodów sterowniczych czy o niskim obciążeniu. Wtedy masz pewność, że te 12 naprawdę jest, ja już parokrotnie tak miałem, że miernik pokazywał 12V ale po przyłożeniu obciążenia niestety okazywało się co innego.
Zaproponowałem Ci nietypową metodę diagnostyczna, w chłodne dni pięknie będzie widać wszelkie emitery ciepła. Coś co pobiera prąd wydziela też ciepło. Niedawno dzięki temu wylapalem złodzieja prądu jakim było radio, pomimo że było wyłączone . To szybkie i mało czasochłonne zajęcie a efekty mogą być zadziwiające.
A z drugiej strony widać ze ktoś już coś grzebal w aucie, a to tylko pogarsza sytuację, bo trzeba się domyśleć co poprzednik miał na myśli i co zrobił.